Friday, May 14, 2010

B B Q

Biasanya kalau hal bako-membakoo akan diserahkan kepada orang lelaki yang uruskan. Pada malam itu sesi membakar ini dimulakan agak lambat. Kiteorang turun po0L dlm kol 8, ingatkan dh start menghidupkan bara tapi batang id0ng yg akan buat semua tuh masih tak nmpk jadii BBQ kita agak lambat.

Kooo ingat senang nk hidupkan bara tuh, kalau org dh biasa mungkin cepat tp kalau jarang buat mungkin 2, 3 jam baru nyala.. huhuhuhu!!

Agak besar tempat pembakaran itu. Hahhaha! Nak bakar org pun bulehh. =PHadiah utk lucky draw dan pertukaran hadiah antara staf.
Kami sebagai tetamu hanya menanti utk makan. Perut sudah berbunyii, lambat plak mereka hidangkan makanan. Keh keh keh!!Mase ni dah haus sgt, si Farziera ajak pi beli air kat luar. Yela memang semuanya lambat aarrr.. Kalau aku yg bertugas, yang pertama aku buat adalah air. Pastu buat la lain, hidangkan ape yang patut. Aku bab ni cepat ckit, lambat2 ni buat aku tension je. Hahahha!Malam itu kan malam 'Hari Ibu' jadi mereka meraikan ibu-ibu disana. Siap tiupp lilin lagi koooooooo.. Yang jejaka itu, ape dia buat disitu?? Ibu kah?? heee..Gambar makan makan takdak. Hehhee. Kata lapoo jadii tak ingat pon nak amek gambar makan. Masa makan pon, ayam dan lain-lain masih belum masak lagi yer jadi kami hanya makan nasik goreng dulu bagi mengalas perut.
Mariam, napa gaya makan kek gini??? Heeeeeeeeeeeee!!~
Posing kat swimming pool. Aduhhh! rasa nak terjun je dalam tuh nak berendamm, bestt nyerr kalau dapat kann. Nyaman je rasa.. wu wu wuu!!!
Farziera bersama adik-adiknya, Hafiz & Fakri.
Masa lucky draw nama Makcik ni naik, dia plak tuh org pertama dapat. Katanya tak sia-sia dia dtg sini, hadiah tu bagi mak utk Hari Ibu je. Jimatt!! hahaha. si0t je huh..

Berdiri gini dah macam nak nyanyi lagu Negaraku je.. =)Yeah! Tabik pada siapakah itu?? Heee! Gaya sebelum pulang ke bilik. Peace! (^_^)V

"Selamat Hari Jumaat"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998