Monday, May 3, 2010

Aloh Aloh Comeynyerr Engku Aleesya!!

Aloh aloh al0hhh!!
Anak sape la yg comey comeyyy niii..

Sudah tentu la anak Erra Fazira. Sejak dah pandai jalan makin comeyyy aku tgk si Aleesya nii.. Baju tu pon kiutttt je dia pkai.. hee!! Yes! Aii memang peminat Erra Fazira yerr. Mane-mane ade cerita Erra dan anaknya ini akan ku beli untuk jadikan koleksi peribadi ku.. Mom yg cantek bersama Aleesya yg comey! Aku sejak beli majalah ni, dh bape kali ku selakkk tgk gambo dorang ni. Suka tgk anak beranak nii, dua-dua sama fofularr!
Patung Barney ini kesayangan Aleesya, mainannya dan teman tidurnya. Alahai.. comelnya bile dia tersenyum.. ^_^Pelbagai mimik muka yg ditunjukkan. Dah la pkai baju gitu, badan kulit putih bersih. Ku rasa nk tubit tubitt je anak orang ni. Geram okey. hehehhe!!Semuanya dalam InTrend yg terbaru ni yer.. Kalau takat gambo depa ni tak heran nk beli pon. Beli sbb ade Baby Engku Aleesya ni je. Hahahhaha!
Selamat UlangTahun ke 5 buat InTrend!!

1 comment:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

chantek nyer EF wat rambut mcm tu.....

nak kena beli gak la majalah nih....

hihihih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998