Tuesday, April 27, 2010

Ularrrr?? Geliiiii..

Harituh gi jusco, nampak la ade booth dari ZOO negara. Dorang bwk Parrot n ulor sawo yang besaQ punyaaaa!! Heee..
Saje je jenguk2 kat booth tuh, ade seorang abang yg gagah perkasa dan beraninya pegang ular tersebut, opcoz la kata dah staf situ kalau tak berani pegang takde la dia keje jaga ular kann.. Hehehhe!!
Rupenya ada sekor lagi ular kecik atas meja, aku ingatkan ular getahh yg tipu tu ghupenya betoii ok.. Yela tak bergerakk, ingatkan palsuu.. Aiyooo gelii makk okkk..
Datang one gurl ni dengan berani je amek ular kecik itu.. Perghhhh!! wa respect lu la.. Tak geli ke erkk?? ke ular tu patukk kang camner?? Eeiiii..

Aku kalau ular ni maaapppp yerr.. Geli semacam je. Tu baru tgk dah geli geleman, taktau camne kalau dah pegang.. Hahhahahha!!

Mungkin sbb dia menyusur dan panjang kott, tu sbb utama kot aku geliii.. Selain ular, binatang lain aku takleh tgk or pegang cam cicak ke, belut ke, lintah/pacat ke, katak ke, cacing ke dan sewktu dengannyerrrr.. hiks!Aii dengan Cik Kazira hanya memandang dari jauh. Ghupenya cik kazira pun geli gak yerr.. Haha.. Soh amek gambo snap jauh2 je, takmo amek dkt. Teringin nak pegang, nak rasa kulit ular tuh, tapiiiiiiiiiii alaaaaaaaaaaa geli laaa.. hahhahaha.. Ade satu ular plastik kat umah ni haaa.. sape beli pun taktau la, adik punya la kot.. Elok je dok dalam bakul baju kotor aku. Satu malam tuh, masa nk basuh baju aku keluarkan lah baju dalam bakul tu.. Mula pegang "eyh ape nihh..??" bile tgk ularr tu, tak ke kooo terk0juttt n jerit sekuat hati.. Hohohohoho!! Bile tgk palsu nyerr.. hanya diam tersenyum malu sendiri.. =P

3 comments:

Sis-Lin said...

ee gelinya sis tgk ularr..jgn kata kt zoo..tiap kali pasar malam uma sis ni,ada pameran ular..eeeeee cepat2 sis jln..hehehe

lily lotus said...

aduhai..kalau akak dah pengsan kat situ

ChiLaBaey's said...

Sekali yer pegang dan lilit kat leher... Itu pun ular sawa elbino.... Geli siuttttt.... Sejuk jer kulit dia.... :{

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998