Friday, April 23, 2010

Pulau Lang Tengah

InsyaAllah jika di izinkan Tuhan, aii akan kesana bulan depan.. wuwuwuwu!
Tak sabaQ ye cek nak pi sana weyhh..
=P

Gambo semua ihsan incek google yerr.. Lallalala! Tgk saja gambar ini, tenang bukan?? owhh harap-harap percutian ku kali ini dapat tenangkan fikiran, rehatkan badan dan enjoy!! =PMula2 aku teringin sgt nak pi Pulau Langkawi, seyes tak penah jejak sana lagi, nk la gi langkawi kan. Tapi tawaran ke Pulau Lang Tengah pula yg menyusul, jadi biorlah ku pi Pulang Lang Tengah dulu yer. Mane tau ade rezeki lain, kita pi Pulau Langkawi plak okey.. =)

So saje nk tunjuk gambaran dulu.. Ape yg dalam gambo ni semua cantekk, jgn la indah gambo dari rupe plak kann.. Hee!!waahh indahnyaaaa...Tak sabar untuk ini tapii takot. Hehhehe!! Ni semua gara-gara peristiwa banana boat duluuuuuuu, menyebabkan aku jadi fobia dgn laut.. muehehehehe!!
Utk bulan 5 nanti jadual aii FULL! hahhaa. Tiap2 ujung minggu sudah ada program, harap2 semua berjalan dengan lancar.. =)

7 comments:

ChiLaBaey's said...

Nak ikut....!!!!! Suka suasana pantai2 ni.... :)

lily lotus said...

dear, kat mana pulau ni :D

atty's said...

cantiknya view pulau tu wa..
sama lah ngn kty ..bulan 5 until june..bz every weekend..

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

j0m!!
kak heze suze yg arrange nih..
wawa join je..
hehehe!

Wawa_Nadwa said...

lily lotus :

kat terengganu kak..
Pulau Lang tengah..
=)

Wawa_Nadwa said...

atty's :

cantik kan..
nnti wawa dh sampai sane wawa amek gambo byk2..
heee!

yeke??
huii cam artis plak jaduah penuh sesajorr.. hahahha!

Rashid said...

Bestnya kalau dapat renang-renang.. main-main sama ikan. usik-usik ikan kecik je le. nampak ikan besar terus cabut..

Tapikan wawa ni kalau jumpa ikan kecikpun rasanya lari juga..


ishh ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998