Tuesday, April 27, 2010

Penat bersin weyhhh!!

STATUS FB : "Dah patplohpat kali bersin tanpa hentiii kat opis nih, gatainyer id0ng nih.. uwaaaa Penatnyerrr.. mari sebarkan virus!! hahaha.. d0ctor mau kasi MC gatai t0lak konon larat keje.. Coii!!~ baik aku MC td tdoQ kat umah lagi beshhhh.. ^_^"

.
Mula-mula tu badan ni masih larat utk bekerja jadi dengan vangga nya aku pon tolak la MC yg doktor nak kasi tuh. Doktor siap pesan "kalau tak larat, dtg balik petang.."
Seyes weyhh!! mmg aku larattt.. Bersin dan selsema pon takde la teruk sgt, takkan nk MC plak, yela muke nmpk sihat tup tup ko MC kan..
.
Balik je dari klinik tuhh, bersin sesajorrr tanpa hentiii.. Mata, muke, hidung sume merah lah.. Budak-budak opis dah halau soh balik.. Hahhahaa!! Bukan takmo balik keje byk wookk sape mahu buat..
.
Pelik gak tertibe tak sihat, pagi tuh okkk je. Petang tuh gi balik klinikkk, dan doktor kasi MC. Bahaya wooo.. Mahu semua dak opis mC kang, sape susah?? Bosss jugak susah takde sape kat opis nak buat keje.. Kekekkeke!!

STATUS FB : "Yer yer aku akur.. dh bape org halau aku balik, yer baiklah!! aku balikk umah skrng jugakk!! yeyy dapat MC.. chaoow bete.. ~_~"

Sampai letih-letih la bersinnn, bile dah geram sangat bersin kuat2 kat opis tuh. hahhaha! kelakarr toL. Dan harini takde plak bersin teruk kat umah ni. Aku rasa la kat opis tuh banyak habuk sbb tu aku bersin tak henti. Hehehhehe! Aku ni sensitip sikit kalau ade habuk.. Lallalalla!!

STATUS FB : "Hati tak tenang.. Tidur tak lena.. Bile kena jadi emcee for closing ceremony CASE on this wednesday.. alahaii!! Nervousss nyerrrr.. (^_^)"

Sebenarnye hari rabu ni aku kena jadi emcee, pehtu bile plak koo tak sihat, sakit tekak, selsema. Dengan rasa bersalahnya call opis tu balik. Yela kena aar carik backup kan, mane tau aku tak elok2, tekak pon sakit ni camno ko nk ckp kat depan tu nanti. Huuii serba salah jadinya. Aihh tekak ni time-time ni la ko sakittt.. Sib baik ade backup, kalau tak maluu den ni haaa.. ishh!!

4 comments:

ChiLaBaey's said...

Rehat dengan secukupnye... Pakai penutup mulut... Antibodi tengah tak stabil, nanti senang dapat penyakit lain pulak...

Air milo jangan minum, nanti batuk pulak sampai.... :(

Rashid said...

wawa.. tentu comel bila hidung merah kerna bersin.. hehe


Yup! sama .. kalau habuk byk sayapun selalu bersin juga.

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's:

yer baik pakngah!
harini wawa sudah kembali sihat.
cume badan rasa sengal2..
=)

Wawa_Nadwa said...

Rashid :

comel la sgt.
muke cam mintak penampo lagi ade.
hehehhehe!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998