Wednesday, April 7, 2010

Majlis Resepsi Arizan & Isteri

Pada 29hb Mac yang lepas, aku menghadiri jamuan utk meraikan seorang teman pejabat. Majlis perkahwinan beliau yang diadakan pada 15 Mac lalu tidak dapat hadir memandangkan jatuh pada hari isnin dan jauhhhhhhhhhh di Macang, Kelantan nuuuuuuuuuuuu.. =)

Jadi rakan-rakan beliau mengambil inisiatif mengadakan sedikit jamuan utk Encik Arizan dan isteri. Jamuan ni pun buat kat dewan kuliah je.. Heee!!

Orang yang bertanggungjawab memastikan jamuan ini berjalan dengan lancar. Orang kuat nihh, tanpa dia tak mungkin jamuan ini tak akan adooo.. Kak Yasmin, menghias utk meja pengantin.. Wahh ala-ala makan beradap gitu kan.. =)
Seperti yang dirancang majlis mula jam 8.00 malam. Saje keluar lambat, konon nak biarkan mereka mula dulu. Hehhee! Tapi totapp tunggu den.. Alahaiii mulakan je la kan, serba salah plak buat orang menunggu. Heeeeeeeee!!

Kira aii la paling lambat datang, hohohooQ! Kata tetamu VVIP mesti la datang lambat ckitt.. =DTidak ramai tetamu perempuan yang menyerikan jamuan malam itu. Antara penyeri ialah Fiza dan Kak Gee, darah manis masing2.. ^_^Cik kazira yang baru tiba dari kampung. Heeee!!Ketibaan pengantin.. Orang yang diraikan, Encik Arizan dan Puan Hamiza.. Pengantin Perempuan.. =)Siap ade kompang okeyy.. Klassss gituu! hahhahaa.. Mereka semua adalah staf, sgt sporting kan kan kan.. =)Majlis ni pon buat kat dewan kuliah je.. Kekekkeke!! Dah macam dalam wayang pon adoo.. Menanti persembahan dari rakan-rakan..Tak banyak persembahan pon, hanya sekadar akustik.. Lagu ape ntah ditukar liriknya dan dinyanyikan oleh????
Taraaaa!! Hahhaha. Encik Zaidi yang suara lemak merdu ni yang menghiburkan kami malam itu.. Nampak gayanya mempelai sangat terhibur dengan persembahan zaidi.. ihihiihih!!Berdebar-debar menantikan video ucapan kami. Hahahha! Yela mase shooting tuh mmg lawak gilerr aar.. Buleh plak koo cam interview artis plak kan, ku layan je. Tapi nasib baik video itu telah di edit jadi ucapan saje yang kuorr.. Sampai muncung2 kali ucapan pada pengantin. Hahahhahha! "Utk arizan dan isteri, sy ucapakan selamat pengantin baru, moga kekal dan bahagia hingga ke akhir hayat.. ok itu je"

Ada video ucapan malam tu, rasa nk upload je dalam blog ni tapii saiz nyer agak besar. Video karok Mai pon tak lepas lagi, ni kan mau upload video ni plak. Alahaii..
Lastt siap ade peace V lagi ok.. hohohoooo!!
Ucapan mereka ni paling special.. Hehhee! Dah macam bodyguard aku tgk sorang2.. Tapii lasttttttt ade muncul mamat lain plak.. Best bestt korang mmg gempak.. =DMuke kelaparan.. lama lagi kah mau makan?? Owhh malam itu aku baruu balik dari JB erkk.. Penat petang tak abes lagi terus gi sini. Gegeh okk.. Bukan senang dapat join gini.. Rugii sape yg tak gi.. Heeeeeeeeeeee!!
Gadis-gadis penyeri majlis.. =)
Tembam nyer pipi hang pizaaa.. Comey je!! ^_^Terpancar wajah kebahagiaan mereka.. lalallalla!! ^_^Sukeee dierr.. Diberi peluang pengantin memberikan ucapan.. Huh ketika itu hampir menitis air mata pengantin mungkin kerana terharu jamuan ni diadakan utk mereka.. Sampai tak terkeluar kata-kata.. Hiks! =)
Selamat Pengantin Baru Bro!! kredit pic to azman seven.. =)

1 comment:

atty's said...

mesti pengantin teharu dpt kawan2 mcm uols..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998