Thursday, April 8, 2010

Kenduri kahwin mereka..

Hari ahad lepas gi kenduri kahwin sesajorrr. Memandangkan dekat area ampang dan ade teman, jadi dua-dua rumah ku pegii. Ohohohoohh!!

First kenduri di Keramat Permai, rumah rakan sepejabat, Kak Ainon. Bukan dia yang kawen tetapi anak bujang beliau yg kawen.. Heee!! Cuaca yang terang benderang, panas terik menyebabkan peluh membasahi keti bagai nak rakk.. waduhh.. Rimas nyerrr.. hahahhaha!!

bersama cik Farziera. Rakan baik sejak sekolah lagi. Mulanya takmo gi, kononnya segan. Cehh!! jom je la sbb pasni nak gi kenduri kawan kiteorang masa sekolah gak. Jadi alang-alang menyeluk pekasam ape salahnya ikut je kan.. =)Cik Kazira, ikut gak.. Ku angkut dua-dua pi sama. Y0lah bukan tak kenal Kak Enon (Ainon) pon, ku jemput kat rumah dia jadii pergi sama-sama takde la segan sgt iyer dakk..Kak Faezah. Orang kuat majlis. Aku tgk dia ke hulur ke hilir buat keje, beruntung dapat kawan cam dia. Rajinn..Saje je la tanye "Kak, pelamin nyer mane??" Owhh takde pelamin.. Simple je, maklum la sambut menantu kan. Buleh pi bwk kiteorang masuk bilik pengantin, bukan ado pengantin pon. Alahaii.. =POk, jom pi kenduri kedua plak. Ku bwk gak dua-dua pi, alaaa lagipun dok umah bukan wat ape pon kan. Hehehhehe!Kenduri yang kedua ni kat Kampung Melayu Ampang. Rumah sahabat sekolah dulu, dahh kawen dah dak nih. hehehhe! Jemputan pon diterima dalam fesbuk je okey. Sekarang senang, semua jemputan kawen ke, tunang ke dalam fesbuk pon jadi.. Yela masing2 ade komitmen lain dan susah mau jumpe. Fesbuk saje lah sebagai penghubung antara satu sama lain.. ^_^"Selamat Pengantin Baru buat Zetty dan Suami.. Semoga kekal dan bahagia hingga ke hujung nyawa.. dan dikurniakan anak-anak yang soleh dan solehah.. Amin." =)Bile dah makan kat kenduri yang mula2 tu, sudah tentu dah kenyang. Heee.. Soo pandang je la lauk yang ade.. =)

Kat sane baru bertemu dengan cik kak sorang ni, Mariam. Datang bersama suaminya, opss suami plak boipren nyer. Keekekke! Saje tanye dorang, bile lagi?? Buleh jawab.. "Ingat nk buat harini tapi ade jemputan kenduri plak.." Buleh gitu?? hahhaha. Wo woo woo!! Muke masing2 dh berkilat okey, berminyak sebaldi tuh. Kepenatan, kepanasan walaupon pasang ekon nih. Tak sabar mau balik.. Hantar zira dulu, baru hantar Farziera. Ingatkan mau terus balik, adeeee plak singgah tempat lain.. Hahha. Gitu la perempuan kan.. Dorang yang ajak aku ikut je.. heeee! Tu next entry.. =P



6 comments:

lily lotus said...

bagus gi kenduri banyak2 ni. amik berkat :)

Rashid said...

ehemm asyik ke sana sini berkenduri kat umah kawan je ke.. orang sana tu bila lagi? hehe ..

Itulah nak masuk tak nak.. ahakss!!

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

wawa...nie hakak nk tanya sikit ni...baju wawa ni tempah ke beli da siap...lawa laa....

Wawa_Nadwa said...

lily lotus :

amek berkat kak.
huhuhu!!

Wawa_Nadwa said...

Rashid :

hanya tunggu org disana..
hahahaha!

opss!!

Wawa_Nadwa said...

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar :

beli dh siap je kak..
skrng ni melambak2..
hahaa..

=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998