Tuesday, April 6, 2010

Festive Street Mall, Danga Bay!!

Lepas je makan kat Bangkok Tomyam, kiteorang jalan kat Festive Street Mall. Tak ramaii orang malam tu mungkin sebab esok orang keje jadi takde orang pon.. Oleh sbb itu aku, Mai dan Eja dengan senang hati nyer berjalan dan bergambo sakan malam itu.. Muehehehhee!

Opsss! Macam gadoh plak..
Ok ok dekat sikitt.. Heeee!!Haaa.. ni sape2 yang lalu akan jadi mangsa kiteorang soh amekkan gambo.. Lalallalla!~Suke gambar ni.. Pencahayaan yang sangat baik, tanpa flash! =)Ni pon soh pekerja kedai ni amekkan.. Hahhahah! Muke pon cam terpaksa je amek.. =P
Ade soh pakcik tuh amek kan "Pakcik buleh tolong amekkan gambar, sy ni pelancong..hehehe" Sib baik pakcik tu spoting siap pesan bagi dia satu keping.. Ape kes nak bagi pakcik satuu.. Nak buat menantu kah?? Kekekkekehh!
Ni pon boh kamera atas tong sampah. Tu pon jadi yer kalau dah terdesak sgt. Muehehehehe!!
Duta Air Asia. Keh keh keh!! Sbb takde orang buleh la posing gini, cube ade orang, berdiri tegak ajer.. Lallalalla!~Kalau kat KL ni cam downtown la, tapi kecik ade yoo.. Takde byk kedaii ponn.. Takde yang berkenan di hati guwee utk dirembat dibawa pulang.. =)Ko tayang je muke si Mai pandai la nak snap gamboo.. Tidak perlu disuruh yer.. =)Celah bedahh pon bulehh.. Hahahhaha!~Sian dia amek gambo kite je, dia nak gak kan kan kan.. Ni pon sbb disuruh kalau tak takde kiteorang nak amek gambo dia.. Hehhehe! Ngeri tgk gambo patung ni.. Heeeeeeeeeeee!!Siapa dibelakang itu?? Awass kamu kalau berani ekori kamiiii..!!
Kat sini paling banyak posing sbb tidak menepati citarasa aku. Hahhaa! Bape kali aku habaQ yang aku nak nampak mende alah kat atas tu semua nampak tapi?? seget benget.. sila amek lagi sekali sampai dapattttttttt!!!!
Ok biar aku amekkan sebagai contoh.. Haaaaaaaaaaaaaa.. cam gini la aku nakk.. Pahee d0k??? Kekkekee! =PHaa.. ni baru okey!! Tu pon ku dah tahan maluu.. Koo tak nampak mamat mamat yang mula membanjiri kat belakang tuhh.. Waduhyaiii.. Semak je.. Hahhahaha!Tapi ada bagus gak sebab buleh tolong amekkan gambo kiteorang.. Kekkekee! Tapi ni bape kali aku ajar erkk.. tak reti2.. Takpe takpe sabarr sabar. Nak mintak tolong orang kena bersabar sikit.. =P
Aduhh lagii..Tu tu mamat yang kat belakang yg tak bape reti biarpon ku sudah ajor berkali-kali. Agaknyer frust sgt la tu, terduduk kepenatan melayan kiteorang. hihihi! Sekali kawan dia volunteer nak tolong. Haaa.. kan cantekk.. Tenkiuuuu!! ^_^Ok Ok mari balik.. Sesiapa yang kehilangan makwe anda sila jumpa di kaunter pertanyaan yer.. lallalalaa!~

Mereka juga kaki bergambo cam aku gak.. Senang di ajak posing, layan aje kerenah aku nih. Hehhehe! Thanks korangg.. =)

4 comments:

lily lotus said...

napelah patung tu dirupakan gitu. mmg nampak scary. kalau budak kecik tgk kompem nangis. hehe

ChiLaBaey's said...

Gambar yang pertama: Ngapa kosong ditengah2 tu...?? Nanti ada pulak yang menyelit... tak tahu... takut siut.... :p

Kasawari said...

ohh ni masa dtg konvo utm ek..

lain kali kalo dtg singgah ker pandan city.. ermm kat situ kira mcm up-town gak ler..

Shahrul Tanaka Safeai said...

booooo~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998