Thursday, April 1, 2010

Datin Norjuma Habib sgt cantekkk!!

Iyerrr!! Betuiiiiii.. Dia sgt cantekk.. Kulit licinnnnnn je.. Tinggi.. Badan kurussss. Alahaiii mata tak kelip memandang.. Walaupon make up simple je, terserlah kejelitaan Datin Norjuma.

Terasa diri ini sgt ketot biler bergambar bersama beliauuu.. Bukan takat ketot nmpk leborrr je.. Hiks!
Datin Norjuma adalah tetamu VVIP konvokesyen harituh. Buleh panggil nak bergambo jap. Heee!!

Aii kan ke hulu ke hilir bwk kamera dalam hbeg jadi senang.. Sebelum tuh pastikan kamera anda ade bateri, tertibe koo nak amek gambo bateri konggg, tak ke rasa nk campak je.. kamera aku ni pon bateri dah mula kong dan hangg memanjang. Aihh! kena beli baru nih.. ohohohoh! =)
Yang lain tak dapek amek. Yela orang tu kan VVIP takkan nk lama-lama plakk.. Lalallala!~ "Huii tinggii nyerr dierrrr, cantek plak tuh..." Sape ntah bersuara, tgk la kasut dia bape inci..

"Owh yeke?? tak perasan td.."
uhuhuuhuh! =)


6 comments:

atty's said...

macam adikbadik je kty tgk..wa ngn juma..

sLEEping BEauty said...

wahwahhh,cantikkknyer..
dua2 cantik!!
wink*

*ayu the sun* said...

owh junior ku!

iena said...

vah... vah... glam sungguh

iena said...

vah... vah... glam sungguh

aai said...

beztnya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998