Friday, April 23, 2010

Blog ku antara blog pilihannya??

Pak Ngah aka Chilabaey's Spot.. ske2 je haku panggil pakngah, ntah senang sgt panggil gitu, tak rasa segan sgt. Hahhaa! sekarang ni sudah menjadi ikutan dikalangan blogger yg memanggil Pak Ngah juga.. Lebih manis panggil gitu kan.. heee!!

Harini aku menerima kejutan apabila Pak Ngah publish entry tentang Blog Wajib Dibaca Oleh Chilabaey's Spot.

Tidak menyangka, tidak menduga blog aku adalah salah satu blog pilihannya. Cam terharuu gilerr, lagi-lagi header aku paling atas sekali.. Tgk list blog yg lain semua hebat-hebat belaka, terdetik rasa kerdil nyaaaa diri ku ini. Rasanya blog misswawa.blogspot.com ni biasa-biasa je, takde special pon.. ~_~

p/s : Pak Ngahhh!! Wawa kopipesss entry tu boh dlm blog wawa erkk. Heeeeeee!!

Seyesss..!! Aku punya header yg palingggggggggggggggggggggg bur0kkkkkkk.. Alahaii.. Malunyer dennn!! Rasa nak sorok je bwk meja.. (>_<)
Blog2 Puteri Kesayangan Aku

1. Cik Wawa Nadwa
- Blog dia ni dah lama aku ikuti dan merupakan blog pencetus kepada kemasukan followers aku yang lain....
- Merupakan blog pertama aku join, macamana jumpa blog beliau aku pun tak tahu....
- Pernah beberapa kali berjumpa dan bersukan... Sukan ker...Bila mau main bowling lagi ni Wawa...???

- Sangat peramah, manis mulut, suka mekup kalau keluar dan rajin berborak...
- Tapi sejak kebelakangan ni kurang memblog, tak tahu apasal... Nak kahwin kot...!!! Mungkin sibuk
dengan kerjaya modelnye... hehehe....
- Ada ker, atau takde ker entry baru dari dia pasti aku akan terjah masuk juga blog beliau...
- Merupakan blogger tegar yang membanggakan....

Main boling?? Bile-bile saja pakngah mahu tapi tunggu bulan 6 erkk sbb bulan 5 jadual penuhh.. Hehhehe!!

Kurang memblog tuh.. takde kena mengena nak kawen orr sibuk dengan kerjaya model pun. Haha. Adoi masa baca tu tergelak aku, ish3!! Kurang memblog sbb sibuk dengan tugas di kantorrr memandangkan aku akan berhijrah ke jabatan lain jadii banyak keje yg kena selesaikan. Tu je sbb nyerr.. =)

Sgt peramah??
Peramah ke?? mungkin aku tgk org gak kot.. Tak semua orang aku senang borak. Kadangkala akan diam seribu bahasa bile berjumpe dgn org yg aku tak bape kenal. Tapi kalau nak kenal tuh lain cite lah, tau la bertapa gilerr-gilerr nyer haku. Heeee!!

Suka makeup?? Aku tak suke keluar rumah dengan muka pucat tanpa mengenakan bedak dan eyeliner. Mungkin dah di ajar oleh abah utk sentiasa kelihatan kemas jika keluar rumah. Kalau aku tak make up, muke dah macammm org sakitttt.. Betull tak tipuu.. Seram je koo tgk kang. hahhaha!

Terima kasih sekali lagi wawa ucapkan kepada Pakngah yg sudi membaca dan memberi sokongan kpd blog wawa ini, tegurlah jika ada kekurangan dan kesilapan kerana dengan itu dapat menambahbaikan blog wawa nih lagi. Heeeeeeeeeee!~

Dan semua follower ku, pakcik, macik, kakak, abang, adik yang sudi membaca.. thank you soooo muchhh!!

3 comments:

Rashid said...

a'ahh saya setuju sangat. Wawa ni manis mulutnya. opss!! manis mulut? maksudnya.. peramah. Suka borak.. kalau tengok kat entrinya adaaaaaaa je..

Tapi tak taulah. Kalau jumpa kat luar.. terus tertunduk ayu.. haha!!

maiTuty said...

welcome sis... hehehehehe

ChiLaBaey's said...

Thanks Wawa... Sangat2 terharu... sampai tergaru2... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998