Friday, April 2, 2010

Bangkok Tomyam

Perc0baan satu..
Perc0baan kedua..
Perc0baan ketiga..
Perc0baan ke empat..
Haaa.. akhirnya masuk gak muka semua. hahaha. Punya la shusahh okey.. Pastu dah la malass.. heee!!

Cik Wawa, CIk Mai & Cik Eja.. Kenal depa ni pon sbb duluu keje kat KL, skrang dua2 transferr JB.. lalallalal!=)
Mereka bawak aku makan kat Bangkok Tomyam nih, ala kat Danga Bay. J0m kite tgk menuuu yerr!
Pulut mangga.. Mabelesssssssssssssssss okey! Lemak santan tuh terasa, kemanisan mangga juga rasa, pulut pon masak ok.. kira aku sudah jatuh cinta kat pulut mangga ini yerr.. dap dapp! kalau datang JB nk makan ni lagii.. =)Kerabu ape ntah.. Lupe plakk.. Tak berapa syi0k la mungkin sbb pedass gilossss. Kerabu tak bape sedap kalau terlalu pedass, biar pedas sikit2 takpe sbb makan pon ratah je kan..Asam laksa kott.. Yeke maii.. aku lupe laa.. hahha! Disebabkan aku ni kan makan supp sup supp je memanjang, pagi petang sup jadi malam tuh ku tak buleh makan dah. Order pon tomyam putih aje. Tak ngacammm sgt lahh. Tak kena plak dengan tekak aku.. =)
Nak tempek byk gambo sebenarnya, aktiviti malam tuh bergambo sesajorrr.. Tunggu la next entry yeahh!! =)


2 comments:

Diarihatiku1976 said...

sedap ke kat situ.. tak pernah lagi gi sana...

ChiLaBaey's said...

Sedapnye.... Bila mau keluar makan ni...???? Suka hati jer ajak anak dara orang... :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998