Thursday, April 8, 2010

Amar Botak Chin!

Si budak kecik ini sudah pandai mintak didukung yer. Takde la dia ckp cume merengekk je. Hehhee!

Gambar ini diambil sebelum aku bertugas konvo di JB. Shian si Amar kulit pipi amat sensitif, tak buleh pakaii bedak langsung. Pipi jadi merah2 dan kering..
Pipi kembang semangkuk.. Mau saja geget pipi Amar.. Buleh d0k? heee.. =)
Tapi hari isnin ku pi tgk si kecikk nii.. uWaaaaaaaaaaa!! sudah botak kahh.. Aloh aloh alohh!! rindu giler kat dak kecik ni. Masa sampai baru pas mandi, lepas je pakai baju semua ape lagi, abes ku gomol-gomol gerammm nyerr.. Abes baju si kecik kena make up.. Hahhahaha!!~

Hee.. Suke l0h bau baby.. Daappp! Rasa mau geget2 je. kekekkee..

Berita terkini hiburan sensasi : Aku baru dapat surat transfer.. Semalam gataii mulut ni ckp "Kalau dapat pindah pejabat ********* best gak.." Harini terima surat pindah ke pejabat tu. Uwaaaa.. masin plak mulut aku.. aku saje je ckp.. Sedey la plak.. =(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998