Tuesday, April 20, 2010

AF 8 : Ape yg tidak kena??

Jujur ku katakan yang aku ni adalah peminat rancangan realiti itu. Dari AF1 sampai la AF7, aku tidak mahu ketinggalan meneng0knya, tetapi kini tidak lagi..Taktau ape yang tidak kena dengan AF8 nii?? Kenapa begitu membosankan??Adakah sbb pengacara nya??
Adakah sbb pelajar-pelajar nya??
Adalah sbb tenaga pengajar nya??
Adakah sbb lagu-lagu yang diberikan tidak mencabar??

Alahaii..

Pelajar-pelajar juga takde yang buleh buat aku WOW!!
Tapi ade la sorang dua yg aku rasa buleh gi jauh tp takde identiti sendiri, dan yg aku nmpk terserlah adalah Adira. Adira erkk nama dia?? heeee.. Maklumlah tak mengikuti sgt dah.. =P
Duluuuu kalau tak dapat tgk, sanggup tgk yg ulangan punya.
Sekarang ni tak tgk pon takpe. Buleh gitu??


22 comments:

Munirah Abd said...

dah duk jauh ngan astro pun ilek pochi mmg xtgk langsung. ari tu balik banting. n tgk rasa cam hambarrrrrrr gile? kenapa harus buat penyingkiran hari lain. xsuka!

atty's said...

AF 8 ..MMG TAK BESH..DARI PENGACARA SAMPAI LAH PEMILIHAN LAGU ..

momguess said...

AF8 ni lasung akk xtgk
xtau knp
bosan kot

ChiLaBaey's said...

Masih ada yang berbakat besar di kalangan mereka, tapi banyak main dan nak glamour jer.... Wawa pilih siapa yer...????

Wawa_Nadwa said...

Munirah Abd :

tak kisah la sape yg terkeluar pon. Debaran takde dah.
=P

Wawa_Nadwa said...

atty's :

yes u rite kty..
=P

Wawa_Nadwa said...

momguess :

same la dgn wawa kak..
tgk gitu2 je..
buka je tv tp mata ke tenet.. hahah!

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

tu la.
ade gak berbakat tp ntah takde aura kot.

wawa tak pilih sape2 pon.
kalau comel pilih iwan.
kalau sweet pilih shahid.. haha.
Kalau sore BEST wawa pilih adira.
=P

Sesayang_Andox said...

betul2.af8 dah tak best walaupun baru pertama kali ikuti af7 sebelum ni.
^^"

ChiLaBaey's said...

Kata tak pilih sesiapa, tapi berderet list kat atas tu yer...

Kalau saya pilih suara, saya pilih Wawa... Opppsss... silap... :P

lily lotus said...

adira tu cantik..hehe..tetiba

AZIZUL HASIMIE OSMAN said...

bg pndapat aku la..af8 ni byk yg suara2 best..cuma persembahan hambar..lagu2 dah dipendek kan dr 4 minit jadi 2 minit je..arragement bru..x mcm af-af tdahulu ...msa psembahan tu lama..mcm2 gimik bleh buat..

that y la korg smua bdingkan yg tdahulu..klu mgikuti dr konsert ke konsert setiap plajar ada pningkatan...

mcm af-af dulu byk gimik n lakonan yg mcm2..tu yg best..skrg dah kurang..

haya_yaya said...

frankly,lepas AF3 rasenye da x best..sume gaya meniru2,busuk ati,prangai hasad dengki da mula kluar..time Mila la paling teruk..

ciK LyndaWawa igUana said...

saya pun tak tengok jugak pe....pelajar tak best..pengacara pun tak best.....

Cik Wanie said...

akk lagilah yang,
tahun nie mmg x tgk langsung,
dan akk tak tahu -menahu langsung siapa mereka2 itew,
dan x segah dulu punya AF,
huk huk huk

better tgk MENTOR,
still the best;)

Wawa_Nadwa said...

Sesayang_Andox :

haa kan kan kan..
kamu pun rasa camtuh.
heee!!

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

haha.
tu sajerrr jerrr..
nape soh wawa pilih.. hee!!
tu secara random je.. =P

laa.. ingatkan betul2 pilih wawa.. last sekali ade plak silapp disitu..
hahahahha!~

Wawa_Nadwa said...

lily lotus:

haa. tu la tertibe je..
hahhaa!

Wawa_Nadwa said...

AZIZUL HASIMIE OSMAN :

ye ye ye..
betul tu.
wawa setuju dgn pendapat awk..
tu yg menyebabkan AF kali ini hambar je kan kan kan..
tak puas dgr pelajar nyanyi dah abesss.. pendek noo..


tp ape yg pasti AF8 kali ni taktau ape kenanya.. kurengg!

Wawa_Nadwa said...

haya_yaya :

owh yer..
tak perasan plak.
cume persembahan masa time mila tuh dia yg terserlah..

kali ni rasanya perempuan juga MUNGKIN jadi juara..
=)

Wawa_Nadwa said...

ciK LyndaWawa igUana :

heee!
rasanya lah..
=P

Wawa_Nadwa said...

Cik Wanie :

heee!!
yelah baik tgk mentor..
tak sabar nk tau sapekah yg terpilih itu..
=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998