Wednesday, March 31, 2010

Tak suke takpe! Wa tak kesahh..

Aku kena akui tak semua orang sukakan kita. Ko baikk la camne pon, kalau orang dah nyampahh tuu tetap nyampahhh. Aku jenis kalau orang tak kaco hidup aku, aku takkan kaco hidup orang. Kalau orang tak mulakan dulu, takkan aku tertibe nak carik pasal dengan orang plak kan. Gilerr hape?? Pikirrr la weyhh pikirrrr laaa.. tak kan aku tertibe nk kacoo org plak. Tak kose haku..

Koo tak suka kan aku??
Ada 10 lagi orang tak suka kan koo sebenarnya.. Mane aku tau?? sbb aku dgr lah, tp aku jenis yg tak jaja cite orang sana sini..


Ko ngata aku??
Ada 10 lagi orang dok ngata ko sekarang.. ISh3!!


Kalau tak suke ke, kalau rasa tak setuju ke ape2 dengan aku, maii bincang. Toksah dok ckp belakang-belakang. Aku dgr cerita sana sini pastu hanya tersenyum. Sape makan cili boh terasa pedasnyerrrr... Walahhh!

Yang baik datang daripada-NYA dan yang buruk datang dari saya sendiri.
Ape2 yang tak puehh hati meh dtg bincang.. Dialu-alukan. Aku taknak la gunakan "Ada AKu Kesah" sbb sekarang aku kesahh dgn menda2 ni semua, kerana sedikit sebanyak hati ni tak tenteram gak. Nk soh aku benti berblog ni?? sorry la. Cintaku masih pada dunia BLOG..=)

Owhh pada mereka yang setia membaca blog Misswawa.blogspot.com terima kasih kerana sudi jenguk sini dan meningkatkan analytics ku di nuffnang. Kepada semua 359 Followers ku, terima kasih byk2. Aii foooollow! (bak kata abg jem. hehe) MUahkk sikit lah! heee..

TQ!

Kalau tak suke baca blog aiii, takyah la masuk baca. Ko sakit hati baca blog aku kan. Jadiii d0k diam2 kat situ pi la main fesbuk ke, mespes ke, frenster ke kann.. Blog aku ni mcm diari aku utk tatapan umum. Aku marah ke, aku bengang ke, aku sedey ke semua kongsi dalam ni, kalau tak buleh terima.. Sila Kuar!! (Opsss.. terkasar plak.. hehehhe) Macehh...


2 comments:

momguess said...

opsss
mmg ramai manusia mcm ni...

~~nAzIrAh aShAr~~ said...

hahhaha..mara nampak??nt cepat tua la akak..la lantak py la owg nak ckp pew kak..be urself ok(*_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998