Wednesday, March 24, 2010

TAG - Wallpaper pc

THanks kak lisaa.. Dah pernah buat pon TAG nih.. tp layan je la.. Hohohoohho!!

1. Adakah anda rasa anda HOT..?
HOT la sgttt..

2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang?


3. Cerita pasal gambar ini?
Gambo ni masa photoshoot harituh. Ske gambo ni sbb ala-ala kulit album gitu.. Tapi kalau korang tgk tangan terkelu0rrr urat2 kat tangan tuh.. Hek hek hek!!

4. Kali terakhir makan pizza?
Minggu lepas.. Mama belanjee.. Nymmmyy!!

5. Lagu terakhir anda dengar?
Lagu Nokhtar Cinta - Hafiz.. Best!!

6.Apa anda buat selain menyelesaikan tag ini?
Ngah taip suratt cutii belajar staff.. heeeeeeee!! Sempat lagi okey..

7. Selain nama sendiri, anda di panggil nama apa?
- Kakak (family panggil)


8. tag lagi 5 orang siapa ye nak tag nie...
Waduh! Tag tag orang aku maleh nih.. Tapi kena rajinkan diri.. Hohoho. Mangsa-mangsa nya adalah.. CIkgu Rashid , CIk Puan Miera, Mama Honeysour, Adik ku Dyla dan Pakngah Chilabaey's.. Heeee!!

9. Siapakah orang no.1 pada anda?
Seorang cikgu yang sgt manis bile dipandang. Hahaha! =)


10. Katakan sesuatu kepada orang no.5
Pakngah, bile mau belanje boling?? Hak hak hakk.. =P

11. No.3 ada hubungan dengan sape?.
Takde apa2 hubungan pon.. Tapi baru saja menjadi m0mma.. =)

12. Bagaimana pulak dengan no.2..
Ngah peknen sekarang dan perutnya sgt comeyyyy. =)

13. Kata-kata cinta untuk orang no.4
Nyanyahh!! aku sayang padamu.. wekk wekk!! adik aku daaa.. =)

14. Berikan 5 yang anda tau tentang orang yang tag anda..
- sudah berkahwin
-
mempunyai blog http://bongsulung.blogspot.com
- sedang bercuti bersama keluarga
- wanita.. hahhaa.. sudah tentu la..
- Owhh akk tgh peknen erkk.. hehehe!

5 comments:

Lifesaver said...

kitaorg kat sini wallpaper kena guna jabatan punya ;)

ChiLaBaey's said...

Aiittt, macamana saya pun kena ni....

Untuk soalan no.10 tu, bila2 pun boleh... khabarkan sajer bila dan tempatnye... kita bawak partner nanti... hehehe... iyer2 jer, entah bila nak dapatkan masa entah... takpe, nanti kita rancang... tunggu :p

CikPuanMiera said...

setel da ye tag gue :d

Rashid said...

salam

uissssssssss ..
Padanlah rasa tergerak hati..debar semacam je. Rupanya wawa tag saya ek.. ishhh nakal ni. Tak abis-abis 'kenakalan' wawa ni..

Apapun terima kasih kerna kata-kata wawa. Mandai je. Saya ingatkan wawa akan kata 'seseorang yang sangat istimewa.. adanya dihati..' hahah!!

Rashid said...

wawa..

OKEY SAYA DAH BALAS.. hehe. Larikss!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998