Monday, March 29, 2010

Selamat Pengantin Baru Hanie & Ayie

Apa-apa pon sorry kt pengantin tak dapat hadir majlis sanding korang, ai diarahkan plak bertugas konvo. Demi tugas tak dapekk den pegiii.. hee!!
.
Kenal mereka masa kursus induksi tahun 2008.. Tak sangka perkenalan kat induksi membawa hingga je jinjang pelamin.. Tahniah tahniah!! =)
.
Selamat Pengantin Baruuuu buat Hanie & Azri.. Semoga bahagia dan kekal hingga ke akhir hayat..
Kredit tuk Kak Min tuk gambo-gambo ni semua.. Hohooo!! jadii kena tempek gambo kak min, suami, anak bersama pengantin tuk amek hati.. hahahha!!

Cantekkkk sgt kak hanie kan kan kann... Sama cantek sama padan.. ^_^

8 comments:

~~nAzIrAh aShAr~~ said...

akak bile agy(*_^)

anil lutaze said...

baju dr rumah kebaya :p

Rashid said...

Selamat pengantin baru .. moga kekal mekar selama-lamanya.

ermm.. ehemm ehemm. Asyik duk ucap tahniah je ni..

atty's said...

selamat pengantin baru utk perantin..
sama cantik sama padan..pengantinnya ..

Wawa_Nadwa said...

~~nAzIrAh aShAr~~ :

akk??
owh akk esok.
hehehe!

Wawa_Nadwa said...

anil lutaze :

tak phm la.
hhehehe!

Wawa_Nadwa said...

Rashid :

bg la dorang can dlu..
hehee.
kite kite kemudian pon takpe.
=P

Wawa_Nadwa said...

atty's :

bagai pinang dibelah dua.
=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998