Monday, March 22, 2010

Salah paham??

Ni aku dapat tahu cerita ni daripada orang lah. Aku sendiri kompius dengan cerita yang sebenar jadi segala nama yang akan ku paparkan sebentar lagi adalah nama samaran supaya tidak mengaibkan mana-mana pihak... Cheewaahhh! Hehhehe!

Aii mendapat esh em esh dari Kak Yaya (bukan nama sebenar) "Wa akak x saba nak bg tau sesuatu nie.. huhuhuhu.." Kakak nih kalau dia msg tu maknanya penting la tuhhh.. Aku dengan tidak saboo nyerr terus call nak tau kisah ituu.. lalallala!

Ada la seorang hamba Allah menceritakan dengan vangganya "bla bla bla blaaa... Korang dah dapat hamper ke?? kiteorang dah KENDURI kan hamper korang.." Apeeee?? kendurikan hamperr kiteorangg???!!!!!!!!!!!!!!

Ni maksudnya hamperr yg main bowling tu lah. Seperti yang aku sedia maklum yg kami ni tempat ke 4 hanya menerima hamperr jerrrrr. Jadiiiii kiteorang ingatt yang hamperr yang dorang KENDURI kan itu tadi kamii punya la.. Tak ke koo rasa terk0jut.. rasa nak marahh ade.. rasa kecewaa ada..

Kami yang main, kenapa mereka yang KENDURI kan hamper kami?? Amboii amboii amboii.. biasa dia tuhh.. Pehtu bile dh tau dorang kenduri kann, dapat nih aje?? Hahhaha. lawak lawakk.. Takat oreo ni aku buleh beli spl0hhh laa..Bengang bengangg.. Masa ngah carik pemainnn koooooooo sibukk sebut sebutt nama kiteorangg dan kiterang takde bantah pon ikutt jeee.. pastu sesedapp rasaaa KENDURI kan hamperr kami... sob sob sob! Kecewa sedikitt.. ckittt je..

Keesokan harinya dapatla panggilan dari Bosshh kami "Sebenarnya tu hamper sayaaa. utk tempat pertama. Kite punye dapat medel.. " Laaa.. medel plak dahh?? Kejap hamper kejap medell. Lantak pii la dengan medel ke hamperrr ke.. Aku malass nak tau dah, sbb bukan main betui2 pon.. Kah kahh kahh! Cam % &^$%8 $*&%^ je okeyy..


aku ingin tekankan disini.. tak buleh bla ayat.. huhuuh!!

Rasa cam kecewa sbb satu kalau la org yang menceritakan psl "KENDURI KAN HAMPER KORANG" tak cerita mungkin kiteorang taktau dan takde sakit hati sgt.. dia yg habaQ hamper kami jadii tak salah la kalau kamiii sakitt hatiii kan kan kan.. Lenkali jangan sebarkan cerita kalau tak tahu kesahihan hamper tersebut kerana buleh menyebabkan perbalahan antara org yang tak bersalah..

ke dua, aku takleh tgk biskut n oreoo tuhh.. Hahhaha! Sakit hati adoo... Cam hampehh pon adoo.. Sushahh payahhh main bowling dapat nih..?? shian kan.. sib baik bukan kami punya.. hohohohooh!!

Tolongg erkk tolonggg.. jgn sebarkan cerita tak betuii.. Aii tak shukeee laaa!! Jgan mainkan hati dan perasaan aii ni tawww.. babapppp kanggg!!

Keh keh keh!!



4 comments:

Lifesaver said...

sabar ye wawa...

Eazy Izzuddin said...

hype..
xD

sasha* said...

kt ofis i selalu je kene.tp kitorg halalkan je sbb kitorg ckp kalau dpt berjuta mmg tuntutla :P

nUR_rOsALiNdA said...

alololo~
cam gini x main bowling pon leh dpt kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998