Monday, March 1, 2010

Nyanyii sampai lebam..

Fiza sudah lama meluahkan hasrat dia nak pi karaoke kt aku. Tapi selalunya tak sempat nak bwk dia ni. Heee! Hambekkk kooo.. Nyanyi la sampai lebam.. =P

Sore buleh tahan la fizaaa.. nnti kita pi lagi k.. Kak Gee (baju hijau) walaupon batuk2, nyanyi tetap nyanyiii.. Baie, cam biasa lagu-lagu jiwang menjadi pujaan hatinya.. Aii dh tau dahh lagu pebret dorang nih.. Hehhehe!Aii seperti biasa bagi laluan pada mereka nyanyii lebey.. Bukan ape bile sejuk ni otomatik tekak cam tersekat menda dan menganggu konsentrasi aku nk nyanyi je. Nyanyi lagu ape pun tak lepas. Cehh padahal mmg tak penah lepas pun kalau lagu tinggi. Heeeee!!Masa nak masuk siap amek no cam nk masuk jumpe doktor je. Lalallaa! Lagi2 gi hari sabtu jadikk nak taknak kena la tunggu. Rasanya takde lama sgt kotttt, nak nyanyi punya pasal semua sanggup.. kan? =)
Tertiba ada jejaka disitu kan.. Owh dia sebagai penyeri.. Tapi nak pilih lagu alahaii gemain susah nk soh, semua lagu yang dia nyanyi kami yg pilihkan.. Buleh?? =)Ketika ini tertiba cam teringin nak nyanyi lagu duet "Mendung tak bererti hujan", terasa nak jadi ella plak. Heeeeeeeeeeee!!~

Sape tau lagu nih? Jom nyanyi sama.. =)


4 comments:

Shahrul Tanaka Safeai said...

lagu2 rock kapak gua oke je..

Lifesaver said...

wow!lama tak asah skill..hehehe

ChiLaBaey's said...

Nyanyilah sampai tembam.... opsss... silap... hehehehehe.... :p

Rashid said...

ehemmm ehemmm..

"mendung tak beerti hujan.. kadang kala.. " ishhh.. sorry le wawa. lupa lirik pula.. hhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998