Thursday, March 4, 2010

New Header : Simple je kan?? heee..

Tibaii je la.. Hahha!
Malas nk buat..
Simple je..
(^_^)Takde ke org offer nk buatkan header blog tuk aii??
hiihihihih..
=P

23 comments:

Shahrul Tanaka Safeai said...

jap nak muntah!

nURmALa mAZLan said...

ni yg conteng amik gambar tu ke arr wa?

Rashid said...

salam

wow!! cantik. Fantastik..

Wawa..

utk wawa, saya akan buatkan header yang paling comel sekali. Tapi rasanya .. rasanya baik wawa je le yang buat. hehe

Bukan apa saya tak kreatif le wawa. cuba tengok saya punya header. sejak mula berblog rasanya tak pernah ubah.. haha!

Tangan bak burung nak terbang .. simbol 'ketenangan dan kedamaian' ..

AZIZUL HASIMIE OSMAN said...

bayar la..hahahaha..tetibe aku gedik

Aus MeLankoLik said...

mane ade simple..
cantik la tu..
aku lagila..
xde header.
hahahak..

Wawa_Nadwa said...

Shahrul Tanaka Safeai :

muntah ja0h2..
semak je kt cni.
haha!

wekkk!!

Wawa_Nadwa said...

nURmALa mAZLan :

a'ah kak.
=)

Wawa_Nadwa said...

Rashid :

haha!
bosan la cikgu kalau sama je.
wawa tgk pon wawa bosan ni.
taknak la org masuk tgk sama je.
=P

Wawa_Nadwa said...

AZIZUL HASIMIE OSMAN :

kooooooooooo..
dengan kawan2 pon nk berkira.
hahaha!

cehh!!

Wawa_Nadwa said...

Aus MeLankoLik :

ni nmpk sgt tgn tak kretip langsung.
takpe la janji ade dr takde kan.
hee!!
=)

Lifesaver said...

cantik la!!

Cik E said...

wawa..

wa jgn marah akak eh..header tu cantik tpkan akak suka kalau wawa x pakai mekap...lagi ayu je gitu...

kalau wawa x suka, wawa delete je komen akak ni ye

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver :

tenkiu!

Wawa_Nadwa said...

Cik E :

thanks kak..

ya Allah
buat ape sy nak marah dengan komen akk yg ikhlas itu.
muah muah!!
maceh!
=)

atty's said...

simple but nice..coz..modelnya cute

ChiLaBaey's said...

Sapa kata takde.... :)

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

wah, dah model sgt ni wa...hebat! :-D

Azman said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Kasawari said...

tolong delete komen tadi.. hehe.. tersalah log in plak...

cantik dan simple dan lawa header ni.. huhu

Wawa_Nadwa said...

atty's :

thanks kty!!

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's s:

wahhh!
ada kah??
=P

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

mana ada model sgt.
ishh..
heheh!

Wawa_Nadwa said...

Kasawari :

ok dh delete pon.
hehehe!

nway thanks!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998