Monday, March 22, 2010

Ikut muke abah ke mama??

Ni orang kata la erk.. Bukan aku kata tau.. Aku cume mo tulihh dalam blog je.. Betuiikahh orang kata anak sulung perempuan elok ikut muka ayahhh, kira sejukkk.. taktau la sejuk ape. keh keh kehh!!

Kalau anak perempuan ikut muke makk, cam kira tak sekepala nnti.. Nii orang yang kata..

Koo cube tgkk betui2 aii ikut mama ke abah erkk?? Orang kata aku ikut muke abah, mungkin tang kening sbb nmpak garang. Bile tgk gamboo ni ade iras-iras mama plak.. Heee!!Seyes aku katakan yang aku tak bape ngam dengan mama. Maksud ngamm disini adalah tak satu kepala.. Kiraaaa nyerr pendapat selalu berbedaaaa okey. Aku selaluuuuuuuuuuu tak setuju dengan ape yang mama ckp, dan mama begitu juga.. Kadang2 bile kiteorang bicangkan sesuatau cam gaduh je padahal takde gaduh pon.. kekekkee!~Perbincangan itu selalunya berakhir begitu sahaja.. Haha. Yela masing2 nak menang, masing2 takmo ngalah.. Camno tuh?? Akhirnya masing2 terdiam.. hiks!Aku sendiri perasan yang kadang2 ape yang mama cadangkan selalu aku tak bape setuju. Hehhehe! Ade je bantahan.. Ada je mahu komen.. Nape nape aku tak setuju?? mane la aku tau.. hihihih!Walaupon tak sekepala tapii segala masalah dikongsi bersama. Kalau ade masalah kat tempat keje luahkan antara satu sama lain.. Tapi kadang tu nasib kami same la, sering ditindas ditempat keje.. Laallalla!
Dan saya seorang anak yg sgt tegas, ade pendirian sendiri dan independent.. Cheewahh!! Kakak katakan.. Heee!!Mama sayerr plak ske cubit sayerrr. Tak tahu napa tangan dia ske mencubit.. Hahhaha! Sakit okey bile mama cubit, lagi2 cubit tang pehaaa.. Perghhhh!! Nak je menjerit sekuat hati sakitttttttttttttttttttttttttt!! =D

Maceh mama belanje pizza hut!! daapppp..
Masa kat pizza tu mama tanye "kak nak ape lagi??" Aku order la ciken wing tuk aku. Sekali kan uolls "Aihh order je, bak la duit.." Hahhaa. Ingatkan tanye td nk bayoo.. HAhahhaa.. cehhh!!

5 comments:

Lifesaver said...

aah...ada iras2 mama wawa..

luth textile said...

wawa comel mcm model..

hihi

lama tak datang sini, arap tuan rumah sehat la ye..

bila la nak kawin ni.. huhuuh

Cik Wanie said...

mmg pun syg,
anak perempuan elok ikut muka ayah,
sejuk ajo,
mcm akk ngn papa akk,
akk ikut papa akk,
pendekkkk,
hahahahahaha;)

luv n miss u dearest;)

adzlin said...

aah ada iras mama muka wawa ni...tpkan dua2 cantik..mcm akak ngan adik je tgk

lily lotus said...

yang penting both of u cantik :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998