Tuesday, March 2, 2010

Ikan oren ku..

Alololoooohhhh!! Aii ade 5 ekor ikan.
Ikan ape?? taktau ape jenis ikan ni.. Ikan oren.. Hiks! Ni pon ade lecturer tu kasi, masing2 kat opis ni dapat.. Alang2 dah bela pokok jadii bela la ikan sekali kan..

Sekarang ni pagi2 sampai je kat opis tgk ikan dlu.. Borak2 cam ckp dengan anak gitu.. Ikan-ikan ni masa mula2 baru dapat.. Punya la pemaluu ya amattt.. Bile kita tgk je semua sorok dicelah-celah pokok.. Memang tak dapekk la nk tgkk.. Takot gak kot tgk aku nih. haha!Sekarang ni.. dh kenal okey! Getikk kooo dalam airr tu, seolah-olah memanggil kita. Nak kata tak kasi makan dh kasi.. Heee!! Kiutt je.. Rasa nk picit sekor2.. =P
Masa buh pokok, air cepat sgt keruh.. Bile dh kuarkan pokok itu, dh kurang ckit. Takde la keje aku nk tukoo air memanjang..
Nak kasi nama kt ikan2 ni.. Pastu kang esok-esok dh taktau bezakan mana satu plak.. Dah sama je semua... hehehehhe!

2 comments:

Shahrul Tanaka Safeai said...

tak lama lagi mati la :P

Lifesaver said...

aah.semua dah sama...ssh nak kenal..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998