Friday, March 5, 2010

Hantar kat cahaya sudahh..

Cahaya mana?? Cahaya bulan kah?? Owh bukan..

Adik perempuanm ku yang agak comey ni.. comey ke?? wekk wekk. Hehhe! Kalau mahu balik kampus, aku dengan rajin nyer hantoo kat stesyen lrt cahaya je. Tak kose la nak hantar pi pudu tu. Korang paham2 je la jalan kat pudu tu camne kan. Sesakk jgn ckp la..KIteorang adik beradik ni selalu nyer malas mahu susahkan mama n abah, tp budak2 ni mmg suke susah kan kakak dorang ni.. Aihh! Kalau buleh buat sendiri kiteorg buat sendiri. Tapi kalau susah kan adik badik takpe.. Hahahah! Payung tu dh byk kali ckp nk bwk balik sri iskandar tapi tak bwk2 gak. Kali ni baru teringat nk bwk, padahal payung tu dh bur0k dah. Heeee!! =P

Nama gadis ni Syaidatie Nurdilla.. Nama ku Syaidatie Nadwa.. Ingat lagi dlu zaman sekolah dulu, kwn2 tepon rumah "Ellow.. buleh ckp dengan Syaidatie??" Kalau mama abah angkat "Syaidatie yang mana satu??" Sib baik anak perempuan 2 je, kalau ramai jenuh lah. keh keh kehh!!
Gewdikk la dak ni.. haha! =)
Ok Baiiiii!!Selalu aku pesan kat dia "Kang dah sampai pudu msj tau..?? Dah naik naik bas msj?? Dah sampai sana jgn lupe bgtau akk, mama n abah??" Yela risau tu.. Adik perempuan aii sorang ni je..

Selalu dia akan msj la dah naik bas ke, dah sampai ke dia akan msj.. Kadang tu bile dah sampai dia msj "Mama, abah, akak.. Anyah dah sampaii.." hahha. Taip sekali je.. Malas nk tulih byk2 la tuh.. Kekkekeke!


7 comments:

Lifesaver said...

oh..kawan akak..nama dia ayu..diaorg ada 4 org perempuan dalam family..semua nama ayu..

kalo akak call, akak kena cakap nama penuh dia..sebab kakak2 n adik dia semua nama ayu jugak ;)

inspired by syaidatie nurdilla said...

oittt.. pa dia promote aku.. dah tu ngutok plak.. hehe..

angah said...

cik syaidatie nadwa...
adik cik syaidatie nadwa comel la...
agagaga
lalalala~~

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver :

hahaha!
dh jenuh nama same..
skrng senang dh ade nama glemer masing2 jadi takde la susah nk pgil.
=P

Wawa_Nadwa said...

inspired by syaidatie nurdilla :

eyh,
byk s0ngeh plak ko.
aku nk promote ckup baik.
bak duit..
hahhaha!

Wawa_Nadwa said...

angah :

gatai ekk!
takde comei sgt pon.
hahahha!

Kasawari said...

entri panjang2 dan bnyk gambo.. menarik.. terutama "anda mungkin juga meminati" :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998