Wednesday, March 31, 2010

Ayam Penyekk & Sup Gearb0x

Jumaat lepas, aku pi jb seperti yang sedia maklum aku bertugas utk konvokesyen. Jadi menginap di rumah kawan, Cik Maizura atau lebih dikenali dengan Mai.. Heee!!

Sebelum ni dia kat KL, pastu transfer kat JB agaknya dekat dengan family kot.. Mula2 plan mau menginap dekat hotel je, tapi pikir balik sorang2 risau gak. Akhirnya mengambil keputusan utk tumpang je rumah Mai nih..

Malam pertama
aku kat sana, dak ni bawak aku pi makan Ayam Penyett.. walaupon kat KL ade, tak penah lagi aku makan ayam penyet nihh..

Sebelum keluar tu layan gambo dlu.. Hahhaha!
Mai ni giler-gilerr okeyy. Sapa-sapa senang masuk dengan dia nih.. =)Baring pul0kss.. Gedik dak nih tauuu.. =PMalam yang kedua plak, ajar aku makan sup gearbox plakkk kat pesta konvo.. waduhhh!! Makan sesajorr.. haha! Tapi bagus gak aku ni jarang makan-makan gini kat KL jadii layann aje.. =)Guna straw baru syi0kkk!! Haha.. Sedap plak tgk si Mai ni sedutt, tp aku tak la.. tak retii.. Hahhaa!Pak Arab kat sebelah senyumm je tgk Mai makan.. Pastu order sebijik cam Mai punye.. Kekkeke!~Owh kenalkan, Oul atau Nurul housemate Mai. Tak bape sihat jadi tak banyak cakap. Mula-mula ingat dia tak suke aku tumpang rumahnya. Rupenya tak bape sihat.. =PAii yang nak cari baju, si cik kak ni yang nyopingggg banyak okey. Woii jeless aku tau.. Tak jumpe yang berkenan jadi beli sepasang je. Dia semua berkenan dihatii tu yang beli bykkk.. =)Belek jangan tak belekk.. =)
Pandai dia berlakonn.. Haha! Syabass bete.. >_<

Kalau korang nak tau aku dok sane, budak2 ashik ajak aku makan sup je. Lunch makan sup, dinner makan sup.. Aiyooo.. Hehhee!


2 comments:

sasha* said...

eh utm dh konvo eh?

atty's said...

sesekali makan ..takpe wa.....hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998