Saturday, February 13, 2010

The Wolfman

Wooh0oo! Guwe sudah tgk cerita nih, jumaat malam lpas. Ntah camner buleh tergerak hati mau tgk cerita nih pun taktau l0h.. Kalau ada teman apa-apa cerita pon layann, adik perempuan aii dh balik jadii ade la teman aii merendekk.. Hiks!

Tapi filem ni tidak la mengecewakan, buleh tahan. Cam aku ni kan tak bape minat dengan cerita ngeri2 ganas2 ni tapi dalam filem ni takde ngeri mana pun cuma byk buat jantung nak gugur, byk terk0jut koooo.. tangan kat muke je. haha!~

Walaupon hero dalam filem ni tak emcem tapii tak kisah la, mmg sesuaii jadi serigala jadian tu kan.. kalau emcem tak la seram nk neng0k.. kan kan kan?? =)Benicio Del Toro berlakon sebagai Lawrence Talbot, pulang semula ke kampung halaman setelah mendapat berita kehilangan abangnya. Masa dia dapat tau punca kematian abangnya tuh, dia cuba menyiasat.

Pada satu malam, makhluk jahat (srigala jadian) telah menyerang orang kampung, dan dia juga telah diserang tetapi dia bernasib baik kerana telah diselamatkan orang kampung. Tapi malangnya akibat kecederaan itu dia sendiri yg jadi serigala jadian.. Paham d0k?? tak paheee.. adehh tak dpt nk tlg. hehehe!~
Wanita cantik ini adalah Gwen Conliffe (Emily Blunt), tunang kepada abang lawrence.
Scene detik mencemaskan.. perghh ayat.. Hhaa! Masa lawrence tu jadi serigala, dan dia kejar perempuan nih.. Eeiii.. berdebar-debar gak kan. sapa yang matik antara mereka??Nak tau kisah selanjutnya pi la tgk eyh.. Hmm tak rugi kot.. Lallalala!~
Filem The Wolfman ni ku mahu kasi bintang dari 5!! =)





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998