Tuesday, February 2, 2010

Tawaf P U T R A J A Y A

Ok cam biasa sebelum mula kan entry hari ini, tempek tuan punya blog dulu yer.. =)

Harini pagi2 dah kena dgr taklimat, ngnt0k giler dalam dewan jumaah tuh. Aisehh! permulaan hari yang amat tettt! heeee. Takmo cakap takot kena saman, maklum la sekarang ni salah ckp sikit kena saman, takpun kena tangkap.. Huii nk buat ape2 sekarang kena berhati-hati yerr.. Jumaat lepas, kami pi putrajaya nak melawat bini Abg Fadzli (opismate) baru bersalin. Naik satu kete je ke sana, aii malash mau bwk kete sbb?? jimat minyak jika berkongsi kete.. kan kan kan?? hahahha!

Pi sana dengan hati yang gumbira.. lalala! tetapi gumbira hanya sementara.. hiks!Si Baie ni nak pi umah makcik nyerrr, amek kete. Buleh plak kami tawaf putrajaya tu carik presint 19. Hahhaha! Guwe sampai nk muntah carikk umah la yang oiii, satu mungkin sbb PMS, satu mungkin juga LAPOO, Satu hal dengan cuaca yang mencucuk2 panas nyer.. Muke pon otomatik ketattt je.. =P

Cube anda bayangkan, dah sampai presint 19 tuh.. Takde pon kawasan perumahan, yang ada tasik, lojiiii, tasikk, pasirrr.. Camnoo tuh?? Sib baik ada mamat tu tulun kami, kalau tak sampai ke ptg je la d0k presint 19 je..

Rasa cam nak hentak2 kaki cam dak kecik minta balik. Heee! yela aii tau aii ni menumpang je jadii diam2 je sudaa.. heee!Dah sampai je umah makcik Baie, makcik dia soh makan. Bagaikan "Org ngnt0k disorongkan bantal" kan.. Mmg tak makan dari pagii, ape lagi rezeki jgn ditolakk. Tak baik.. Haha! Muke dh lega ckittt..
Dah settle semua baru pi rumah abg fadzli nii.. Lagipon urusan nak kuar hospital pon agak lama jadi mmg sedang2 elok la sesat td. Takde la kami d0k melangg0kk tunggu kan. Haha!

Owh baby girl yerr.. Gambo amek sendiri je, leceh nk soh org. =)
Baie, blajoo pegang baby erkk.. =)
Anak sulung abg fadzli.. Nama?? Aiyakk.. Lupe!! susah la klu byk makan semut nii. heee!!Sok besar emcemm dak nih.. Mesti ramai peminat.. weewittt!
Masih belum tau namanya lagii..
Sampai opis dalam kol 3.15 ptg camtuh la. Masuk opis pon rasa bersalah je, dah aar aku dok betuiii depan bilik bos. hahahha!

Alamakk! camner nak berhadapan dengan bos nii.. Bile dia sudah bersuara "Cik Wawa! Saya dapati awak masuk lambat harini.." dup dap dup dapp.. takut weh muke seyes nyerr ketika itu, aku hanya mampu tersengih je. Pehtu.. "Takpe saya maaf kan..." Perghhh! lega siott.. hahahhaa..

Elekkk aar bukan saluu aii masuk lambat tauu.. =P

18 comments:

♥ QaseH ♥ said...

mesti kechut peyut ni kan,,,

tp mujuq la ea,,,,

Uruchimaru @ kf said...

maaf diterima!

Lifesaver said...

comelnya baby

sasha* said...

wawa,lama tak update blog?

u nak tau,i byk kali gi putrajay tp tiap kali pg mesti sesat.cam hampeh je rasa

nino said...

org kay el pun boleh sesat larat gi putrajaya inikan pulak org ipoh

aritu nak gi kompleks kerajaan yg kaler merah bata tu
dah la sakit hati sesat pastu sakit hati bergaduh lagik
sebab...'hah ni u punya pasal la kan tadi i kata kot tu...u ni degil'
pastu dia pulak bawak kereta ikut naluri dia kita dok dediam pulak, sesat jugak balik jumpa tempat yang sama 'hah tu la u...macam pandai sangat'
pantang jumpa org tanya tapi satu pun tak betoi.
pastu dari jauh dah nampak bangunan kaler merah bata jalan pulak one way tak tahu camne nak pegi ke situ
sudahnya hampir 2 jam pusing ronda makan hangin sampai kembong perut baru jumpa. itu pun belasah masuk jalan kecik tu. rupanya nak ke blok d kena masuk jalan kecik tu dulu...punya la mengong....

honeysour's blog said...

tula wawa, ade org putrajaya ni tknk roger2..hikhikhik...

wawa nk tau tak, baby yg wawa pegang tu ana dah tgk mase mmbr kitorang bersalin gak kat hospital putrajaya tu...katil dia sebelah mmber ana je..hikhik..

atty's said...

nasib bos sporting..ekekeke..

lily lotus said...

baby! teringinnya nak lagi..

ChiLaBaey's said...

Menyampah masuk Putrajaya...Hari tu ada reunion ex-vokasional Setapak.... Cari Alamanda langsung takde signboard utk ke sana.... berpusing2 dah naik pening kepala.... tak jumpa2 juga.... Last2 member bagi tahu cari presint berapa entah, baru jumpa... bodolah management kat sana.... macam semua orang tahu jer... :(

Wawa_Nadwa said...

♥ QaseH ♥ :

mau tak kecut peot ni wak.
org buat salah mmg gini.
hahha!

Wawa_Nadwa said...

Uruchimaru @ kf :

maceh!
=P

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver :

comel kan kan kan.
=)

Wawa_Nadwa said...

sasha* :

wawa bz skit.
tak sempat nk update.
hee..

owh sesat juga erk.
haha.
samo la ngn den ni haa.
saboo je la.
=)

Wawa_Nadwa said...

nino :

hahaahha
sabo kak saboo..
ms kiteorg kat presint 19 tuh dh sampai sane signboard plak takde.
hilang..
hahaha.
buleh gitu..
kena la tanya2 org klu tak sesattt je la.
=P

Wawa_Nadwa said...

honeysour's blog :

heee!
lupe plak ramai mmbr putrajaya.
org dh kelam kabut tak ingat semua tuh.
hahaha!

laaaaaaaaaa..
yeke..
kebetulan kan.
=P

Wawa_Nadwa said...

atty's :

tgk mo0d juga kak,
klu tak bising tuuuuuuu..

Wawa_Nadwa said...

lily lotus:

alahh!
tambah je kak.
hehehehhehe!

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

haaa..
betui2..
kdng2 ade satuuuuu je signboard pastu takde dh..
aduhh jenuh nk carikk..
kalau tak sesat tu tak SAH la pakngah.
kekekkeke!~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998