Friday, February 19, 2010

Tak puas keje harini.. Heee!!

Owhh! Rasanya tak puas keje harini..
Maklumlah minggu ni satu hari je keje, pastu sok dah cuti..
Nak je datang keje es0k.. Hiks!
.
.
.

SELAMAT BERHUJUNG MINGGU!!Cuti-cuti gak.. Kesihatan kena jaga yer korang. Sekarang cuaca panas, byk minum air okey. Nasihat utk korang dan utk aku jugaaaa.. Peace yooo!! =)

4 comments:

Shahrul Tanaka Safeai said...

eleh dasar pemalas.

ChiLaBaey's said...

Selamat Berhujung mInggu juga untuk Wawa.... Jogging2.... :)

adenium said...

samalah wawa.... kiter pun...masuk keje jumaat gaks... tapi rasa puas... sebab ni jer lh nak cuti pun..hehhe

Lifesaver said...

anak sape tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998