Friday, February 19, 2010

Selamat Pengantin Baru Linda & Megat

Selamat Pengantin Baru buat Linda dan Suami..
Semoga bahagia dan kekal hingga ke akhir hayat.. Amin. =) Kenal linda?? Dulunya seorang blogger tapi kini senyap sepii je blog nye.. dan dia juga sahabat baik blogger ceeramoon yerr. . Pose terbaik utk ku.. =)Daku diundang ke majlis perkahwinan beliau pada 14hb Februari. Rumah pengantin takde la jauh pon, jadi ku mengambil keputusan pergi ke majlis linda nih. Ada jemputan yang lain tidak dapat hadir, atas sebab-sebab yg tidak dapat dielakkan. Heee.. =)

P0se dulu sebelum pegii.. hee!! Ditemani adik perempuan ku yang kena paksa pegi baru nk ikut.. Susah makcik ni nak gi kenduri. Dia ni mmg dari dulu suke org pujuk rayu kat dia kalau nak ajak p mane2.. Mencik tau. Hahha!
Perkenalan dengan linda bermula dirumah terbuka Kak wanie (Blogger) dan kak linda menemani sahabat baik nya, ceeramoon ke rumah terbuka itu. Kenal pon gitu2 je la, dan selepas tuh jumpa semula utk kali kedua di mini gathering kak wanie di pavillion. Seterusnya menjadi lebih rapat pada tahun lepas kalau tak silap, bersama-sama hadir utk majlis hari lahir kak wanie. =)
Aku kalau gi kenduri lebih suke datang sebelum bersanding, takde la kelam kabut nk tgk pengantin.. Pas makan lepak dalam umah.. Haha. Buat cam umah sendiri je. Cuaca kt luar panasss wwooo..
Cantek kannnn.. Sesuai dengan hari itu, merah kan sinonim dengan CNY kan.. Kebetulan Valentine day.. Kira kaler yang melet00pp..Tgk2 la gamboo erkk.. =)Siap ada flower girl lagii. Comel je.. =)Berseri-seri mukak kak linda.. Terserlah seri pengantin.. =)Cantekk kan?? =PSama Cantekk Sama Padan.. Bagai Pinang DI Belah Dua.. Apa lagik?? Hee..Masa ni buleh lagi "Cepat la wa. lambat nyer ko nyer kamera ni.." Haha. Mase ni plak la kamera ni nk hangg.. hehehe! Ok thanks.. =)Pas je amek2 gambo semua gerak nak balik.. Bagi la signal kat pengantin nk balik dah, buleh kak linda borak2 atas pelamin. Hahhahhaa. Sabooo je la..

Selamat Pengantin Baruuuuu!!~


8 comments:

Ceera said...

bukan linda dan kamal la yang

tapi linda dan megat...

ke kamal tu pengantin kawan wawa yang lain? =P

Wawa_Nadwa said...

ceera :

sorry kak silap.
hahahha.
sib baik akk bgtau..
=P

momguess said...

nth2 kamal tu
wawa punye kot
tetttttttttttt

anway
slamat pgantin baru
akk pnh jumpe linda skali
masa bday cik wanie
kecik molek jer org nyer

Shahrul Tanaka Safeai said...

ha3 ko bila lagi?

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

macam pelakon sinetron indonesia dah linda...naik seri pengantin tu =]

ChiLaBaey's said...

Patutlah blog dia senyap jer, rupanye sibuk nak kawen.... Linda2.... :)

Lifesaver said...

skrg ramai org wat tema merah putih kan?

kathy jem said...

Oooo kenal Linda gaks ek..member kathy jugak..tapi kenduri kawin die ari tu tak pegi sebab ade hal..huhu cantekkan die.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998