Friday, February 5, 2010

Melawat & Reuni0n..

Sahabat kami, Fiza telah selamat melahirkan cahaya mata yang pertama, Mohad Afif Saiful Bahri.. =)

Alololoooo! muke sebijik cam bapaknyerr, Ep0L.. hihiihh.. Baikk je, diamm tak meragam pon. Fiza kata sebelum kami sampai dia meragam, tapi bile kami sampai terus senyap.. Takut kah?? Shuke kah?? hohohoho!! Mariam, engkooo mmg dah ado gayakk menjadi seorang ibu.. Mohd Afif sgt minat dengan mu, tgk diam je dia.. Sedap agak nyer makcik merry ni dukung.. Heeeeeeeee!!~Cik Irma & Cik Mariam.. =)
Giliran aku plak dukung Afif.. Geng dengan mariam kotak-kotak.. =)
Ku sebenarnya sangat merindui mereka ni semua. Seyes lama tak jumpe, raya lepas pon tak jumpe pon. Mereka ni sibuk tu mengalahkan menteri plak, susah noo nk jumpe, sekali bile jumpe riuhh koooooooo.. Oii oiii!! ni nak melawat fiza ke nak buat jejak kasih disini. Tak henggat kite kat umah org.. heeeeeeeeeee! =)

Tapi seorang lagi sahabat kami ni sepii je, Isaura dimana kamu?? Kalau dia ade lagiii la kec0hh, rindu kat isaura. Bwk diri ke mana la kawan aku sorang nii.. Hmm..

Irma, Farziera, Wawa & Mariam.. =)2 hari sebelum pi umah fiza ni cik merry ni s0h pi beli hadiah. Aku ni takde masa la nk pi beli, soh si cik farziera pi beli.. Tuu tuu dia beli adiah kecik yg kat depan tuh. Alahaiii.. takkan la nk kongsi plak kan.. Sekali singgah pi beli jap, haaa ko amek besar terus.. Kecik2 tak main la, Hiks!Candid Camera!! (>_<)

Panjang nyer muncunggggggg.. heeeeeeeeeee!! Peace yoo!Kalau dah jumpe mereka ni sakit perot gelak je.. Sorang sakat yang ni, yang ni sakat yang ituu.. Yang aku salu kena bahan je la.. Ckp silap sikit gerenti kena bahan kaw kaw nyer dengan si shahr0L ni.. hahah!Alolololohh! ko ingat ko comel ke senyum camtuh shahrol?? Hiks!
Bergambo sakan, sib baik baby tgh tidoo.. Jadii ade chan kami bergambo, mak nyer join sekaki. Mak Fiza juga sporting, takde la segan sgt. Heh!Lagii..dan lagii.. dan lagi lagi.. tambah korum si bapak plak masukk.. =)
Mereka adalah penyeri, tukang memeriahkan majlis.. haha.. Kec0h koo.. Tapi takpe aii likeee, lagi riuhh lagi best. Rasanya kalau depa berdua ni tarak mesti sopannn je aku.. =PTahniah EpoL & Fiza!! Sejak dua menjak ni musim org beranakk la.. Pasni sapoo lagi meh habaq maii.. Owhh honeysour, lifesaver, sape lagikk erkk..??

=P

9 comments:

ChiLaBaey's said...

Sejak dua menjak ni, asyik dukung baby jer.... Rasanye dah dekat2 kot hajat dihati.... :p

atty's said...

wawa ade gayak..jadi mama mithali ..ekekekeke.

nURmALa mAZLan said...

wawa pon ada gaya seorg ibu aper

Lifesaver said...

x lama lagi wawa pulak :P

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

tu la psl.
ramai la mmbr dh bersalin..
saje je amek berkat.
hehehe!

Wawa_Nadwa said...

atty's:

amin.
harap2 la kak.
huhuhu!

Wawa_Nadwa said...

nURmALa mAZLan:

gaya mesti kena ada kak.
kata wanita.
kang kena reject baru tau.
hahahha!

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver :

harap2 la.
hiks!

-aNgGun- said...

haha...rupenyer di cn ko letak sume pic2 nih.....besh woo jmpe korang....mmg havoc abis....syai aku tnggu ko dulu....br aku plak....tp cube ko tukar dulu theme color kawin ko 2...haha....masih lg......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998