Wednesday, February 24, 2010

Gambar Terbaik dariku Wawa Nadwa!!

Terbaik kah??

Ni antara gambar yang terpilih utk dipaparkan kepada umum. Cheewahh!!
Antara juga gambar terbaikk dari ladang.. Hehehhehe!

Byk wooo gambarr.. Rasa nak tempek je semua, tapi ku tempek sikit je. Kalau nak tgk byk lagi nanti ku upload kat fb yer.. Add la aii.. Hiks!

KONSEP DAN PENYELARAS : Aizat Abdullah
PAKAIAN : Zahra Fashion (017-3196880 - Aishah)
TUDUNG : Mamabelle (017-2732027 - Zuraini)
SOLEKAN : Amy Ameera (019-6351535)
MODEL : Wawa Nadwa
FOTO : Yojie@Conteng Art & Design

Mereka yang berkerja dibelakang tabir. Thanks semua.. =)Amy Ameera, jurusolek kami.. =)
Gambar yang terpilih oleh Yojie @ Conteng Art & Design.. =)Gambar pilihan aku.. Walahhhhhhweyhhhh!!
Jarang pakai merah.. Nampak garang bukan.. heee!
Purple!! I likee.. =)Pink itu jambuu.. Jambu la sgt.. Hahha!Sekian, itu saja.. =)

12 comments:

Munirah Abd said...

wahhhhhhhhhhh model dah dia..
cantekkkkkkkkkkkkkk semuanyaa..suka suka..p p wat portfolio jadi model sekarang..model muslimah..anda layak..buat la flickr letak kat situ..cun cun cun.. hehe :D

2 thumbs up kepada yg bekerja di belakang tabir juga :D

sasha* said...

yang,u ada bakat la jd model.kurus,tinggi,mata tajam.i suka sume.even bertudung :)

CikPuanMiera said...

jadik model da ko wehhhhhhhh

4budakcomel1hensem said...

nak sign ;)

eqbalzack said...

warna biru takde ke? hehe...

Lifesaver said...

kan dah kata...wawa leh jadi model

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

part muncung tang bibir tu very the letop2! =] hehehe

ChiLaBaey's said...

Ada gaya, ada gaya..... Tapi make-up yang membuatkan Wawa nampak berbeza pada umurnye.... :)

nino said...

dah jadi model
clap clap clap
semua chantek chantek

Kasawari said...

gambo biasa lg cute kot :p

maiTuty said...

kak wawa, cute seyy kamoo!!
cumell bangat...

Luth Textile said...

cantiknyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998