Monday, February 8, 2010

Birthday Party Aiman

Ni 1 Febuali punya celita.. Agak lama bukan mau update, mo0d mau update hilang ntah kemana pon talak tauu maa.. Heee!!

Aii dijemput menghadiri birthday party si anak kak yanti (opismate), Aiman. Sudah besoo koo aimann. Tgk rambut, mesti pacak bebb.. =)

Mula malu2.. Alah aiman dengan auntie wawa koo takyah la nk malu.. =POk.. senyumm dah. Tapi nampak sgt senyum terpaksa.. hehehe! =)
Happy birthday Aiman!! yang ke 7 kot..
Haaa.. ini mama Aiman.. Kak yanti.. Heeeeeeeeee!! Kalau tgk si aiman ikut muke mama nyer kan kan?? =PNi plak baba si Aiman, Abg Nuar. Terlebey peramah berbanding kak yanti yang agak pendiam. Pendiam ke?? hehehhee!OK dengan si adik plak, AiriQ. Yang mengacau abang nye nak amek gambo.. Sempat menyelit.. Saje soh aiman pegang beg tu, tunjukk sikit sape kasii.. hiks! =)
Tapi ape dalam itu, biarlah rahsia.. Kekkeke! Si adek sibuk dengan pist0L mainan nyer.. =)
Alolololooohhh! Sweet je.. =)Kak Min. Adik kak yanti.. =)
Peace yoo! Sapoo ajoo wat peace nehh?? =P
Saya lah!! lallalala... =)Aiman yang cover machooo.. =)1 feb tu kan hari wilayah, mama pun cuti gak jadi bwk mereka sekali sebagai peneman. Segan gak kalau nak pi sorang2.. Alohaiii...Kami org pertama sampai kot.. Hehhehe! Terawal la pul0kss.. Kak yanti, AiriQ, Cik Wawa.. =)
Yanti Hajar & Family..
Alolololoooohh tgk airiq comel je buat gitu kan!
Happy Family.. =)

3 comments:

nURmALa mAZLan said...

happy birthday to aiman

ChiLaBaey's said...

Napelah sudah malas memblog ni Wawa.... Ramai peminat tengah menunggu entry awak macam biasa tau.... Termasuklah saya... hehehehehe.... :p

Lifesaver said...

muka aiman mmg mcm k.yanty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998