Wednesday, January 20, 2010

Wakenabeb!!!!!

Pada suatu petang yang indah, aku berjalan pulang ke rumah bertemankan mama tersayang. Memandangkan parking ku agak jauh, kena la menapak sedikit, sambil menikmati keindahan kawasan halaman rumahku. Hiks!

Nyampah huh buat ayat gini. Haha!
Memang tiap-tiap petang balik je keje, aii dengan mama mesti lalu kat kereta abah ni tau. Petang semalam tertibe ada plak kertas kat viper abah tu. Tgk kereta orang lain takdak plak. Cam heran je, peliks! "Ma, ape tu ma?? Jom tgk.."Lepas je baca, aku dengan mama gelak gile-gile terkekeh2 rasa nak terkucil pun ada gak. Menitis air mata, bukan sebab sedey ke hape sbb rasa lawakk gilerrr.. adehh!! abah abah..Korang baca yerrr!! hihihihih.. =P
Camne la abah bleh terpikir nak buat camtu pon aku taktau la. hahaha! Buleh plak agak kiteorg akan tergerak hati nak baca.. Mama yang baca ni pun gelak gilerrr2.. haha! rasa cam terkena bebbb.. =P
Owh sila lihat baju mama yer, cantek kan.. heee! Promote ckitt!~Peace!!
Tgk baju aku gak erk. lalala!! nak tunjuk gak tuh, tumpang lalu nk promote ckitt je.. hehhe! Bile tgk balik almari aku kan, byk plak baju kemeja aku kaler purple.. Camne buleh beli kaler purple plak ekk.. aiyakk!~
Mama yg ajak bergambo dlm lif yer, bukan aku. Sib baik dpt mak yg shuke bergambo.. Senang satu kapla je!
Kadang2 kan, abah aii ni kalau ape yang dibuat aku rasa alololoo sooo sweet, comeii.. hehehhe!

Penah sekali dulu, agaknya dia ternampak kete aku, dan aku lalu jalan yang sama nk balik umah. Kete abah kat depan, kete aku kat belakang.. Kira ada sebuah kete lain ditengah2 antara kami. Memang tak perasan pon abah kat depan tu..

Aku nmpk ada la seorang laki ni kuar dari kete, aku ingatkan kete dia kena langgar. Ghupe2 nya abah aaiiiii yg kuar kete, siap lambaii tangan kat aku, beria melambaiii kooo. Dia kuar tu pon cuma nak bagitau yang dia kat depan, buleh gitu??. Hahhahahhaa.

Takyah la kuar kete bah oii, tepon bgtau je sudahh.. Tak ke kelakar weyh. Sanggup kuar kete, lambaii tangan. Masa tu plak jem, buleh la dia kuar kan. Aihh abah abah.. Aku ngn mama dalam kete ni bantaiii gelak, sampai ke umahhh sisa gelak tak abes lagi.. Dalam hati aku cam alahaii gaya abah tu kdng2 cam budak kecik je, sweeett sgt!! heee! =P

Sayang Abah!!

14 comments:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

hahhaha

abah yg kelakar.....

♥ QaseH ♥ said...

heheehhe

taw2 jer ea wawa nk lalu tgok keter tu kan,,,

sasha* said...

hahaha ni lawak.sweet je abah u wa :P

ciK LyndaWawa igUana said...

hahaha..kelako..kelako...

ciK LyndaWawa igUana said...

hahaha..kelako..kelako...

ChiLaBaey's said...

Bermakna abah Wawa tu juga kelakar orangnye... Mempunyai sifat untuk yang jarang ditunjukkan... Jarang nak tunjuk kat anak2... :)

Uruchimaru @ kf said...

bhahaha..lucu jugak abah kamu ek!

Lifesaver said...

sweet je...hehehe

lily lotus said...

hahaha! serius kelakar ok..hihihi..sporting habis your dad ekk

inspired by syaidatie nurdilla said...

abahku comey.. windu kt abah..@_@

Anonymous said...

hai wawa..slalu baca je x pnah komen.tp yg nie serius klaka lg2 part2 yg kuar keta lmbai tgn tu. comelnye...

zamdotcom said...

hahaha..
sangat comel lawak abah wawa ^^

p/s: selalu lapar je kalo balik rumah

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

hahaha...best la dapat abah cm tuuuu..
lawakkk jek..

p/s : wawa..jual laa baju tu kt online...ada lagi tak? akak nk bli laa..tp free size ke..
akak siyesss ni..hehehe

Anonymous said...

your abah mmg sweet...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998