Tuesday, January 12, 2010

Senyum la wahai anak ku..

Ok, kenalkan anak saudara ku, Efa. Sudah semakin membesar dengan sihatnya sekarang, makin lasak juga. Nangis je sebut "abah.. abah.." Anak abahh ni yerr..

Nampak tak telinga efa sudah bertindik.. Bukan apa, mak lang aii kira nenek si efa ni sudah jenuh nak jawab.. "Comel nyer baby.. LAKI KE PEREMPUAN??" Rambut pon agak kurang jadi ramai yang ingat lelaki. Bile dah bertindik ni takde soalan sebegitu lagi yerr, sudah tentu la perempuan ok.. Jgn taktau byk kamera di depan kami ni yer, takde la byk sgt 2 je kot.. Sampai budak ni cam herann peliks je. Hahhaha! Ramai plak yg memanggil "efa.. efaa.. senyummm.. senyummm..." Aihh sian dak ni.. =P
Senyum sayang.. senyummmm.. =)
Cam terpaksa senyumm je.. hiks! =P
Tak buleh senyum biar mak long buat koo senyum.. Hahha! Haipp..Takpe takpe!! kalau taknak senyum biar mak long yg senyum eyhhh! Dont worry sayang.. Tak paksa dah.. muehehehe! =)

11 comments:

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

wawa, cam nak nanges je budak tuuu...
siap paksa2 senyum tu..hehehe...

Lifesaver said...

di paksa senyum si efa tu

momguess said...

sian dak kecik tu dipaksa senyum
tapi mak long senyum pon occay gak

Wawa_Nadwa said...
This comment has been removed by the author.
Wawa_Nadwa said...

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar:

muke dia mmg cam tuh la kak.
=P

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver:

mmg kena paksa pon.
=P

Wawa_Nadwa said...
This comment has been removed by the author.
Wawa_Nadwa said...

momguess :

haha.
kesian kan.
=P

CikPuanMiera said...

ni antie yg lebey senyum neh.. hihihi

luth said...

cik wawa kah itu? comel~

ChiLaBaey's said...

Belajar2lah pegang budak, tangan pun dah berinai dah tu.... hehehe.... nasi minyaknye bila lagi.... opsss jagan marah cik Wawa..... senyum.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998