Thursday, January 14, 2010

Selamat Tinggal Adik ku.. =)

Kali ini seorang lagi staf akan meninggalkan kami. Ni kali ke dua, PA ketua jabatan mekanikal pindah, mendapat keje ditempat lain..

Aduhh aku sebenarnye taktau nak taip ape ni.. Nak buat ayat punye la susah.. Blur tiba-tiba. Entry bersusun dlm draft. hee!

Memberikan ucapan buat kali terakhir, tp yg sayu nye sahabat baik jannah kt sblah tu.. Deras air mata tu kuorr.. Saboo yerr Baie.. =) Dah dpt keje tetap kat Tapah ke Lumut kalau tak silap. Hee.. Lupe la plak. Cam senang je erk dorang dapat tetap, cam aku dulu berjanggut tunggu nak dpt tetap tu. Sekarang ni byk saingan, kalau takat SPM susah sgt nk dpt keje, yg ada Dip belum tentu dapat keje, tapi bila dah dapat keje tu gaji berbaloi-baloiii.. =)
Disebabkan jannah masa berucap tu ada sebut nama aku jadi buat la entry tuk dia. Kalau tak, takmo buat. Hahhaha!

Sepanjang berkerja kat sini, dia memang byk bertanya, byk benda yg dia nk belaja. Sampai aku naik pening nk layan. "Kak wawa, surat ni masuk fail ape?? Kak wawa fail yg ni ada kat sini tak?? Kak wawa.. kak wawa.. kak wawa.. bla bla bla bla.." Hahaha.. Masa mo0d baik "Yer dik.. surat ape tu.." Baikk je jwb.. Kalau mo0d cam hampeh.."Tgk sendiri list fail tu ehh.. Akk ada keje nih.." Heee!

Bagus gak kan, bak kata pepatah malu bertanya sesat jalan.. Sesat jalan takpe lagi, kalau sesat masuk fail tak jenuh nak carik s0k sok.. =)Bergambar kenang-kenangan.. =)
Sebenarnya ada rahsia disebalik gambo, walaupon rahsian nk bgtau gak..

Kalau korang perasan la kan, byk2 gambo aii tersepit antara mereka ini.. Huii kecik nyer wawa kan?? sape kata wawa gem0k?? haippppp!! Biasaaaa dia tu ckp wawa camtuh.. =PPheeewitttt!! Slimm siottttt.. =DBiasa je kan kan kan..
"Jannah, ko depan ckit.. biar akk kt belakang ko erkk??"
Haaaa koo!! bile amek gambo depan.. Terk0jut den tgk gambo sendiri. Muehehehhehe! Alahaiiiii.. Baju tu yg besar ke atau kamera tu yg rosak?? =P

Baju kebaya tidak dapat meny0rokkan semua itu.. hAihh!


9 comments:

ChiLaBaey's said...

Ingatkan adik sapa yang kena tinggal.... Tajuk wat suspen jer dak Wawa ni.... :p

SeMaLu SK said...

Salam wawa....
nak tanya sikit...yg pakai bj biru n tudung putih tu mcm member mar la...nama dia maisarah...org yg sama atau mar salah org eh?
hehehehe
mana tau pelanduk 2 serupa :D

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

tajuk kena gempak pakngah,
klu tak nnti pakngah tak masuk blog wawa.
hehehehhehe!
=P

Wawa_Nadwa said...
This comment has been removed by the author.
atty's said...

alor wawa.slim je..

Lifesaver said...

baju tu besar..baju tu besar *tgh sedapkan hati*

Wawa_Nadwa said...

SeMaLu SK ":

a'ah kak.
tu mmg maisarah.
heee.. kwn dia erk??

sasha* said...

ramai jugak staff ofis u yg pindah klua kn wa.

ChiLaBaey's said...

Iyer ker.... Hehehe.... Ooo umpanlah tu.... :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998