Monday, January 4, 2010

Selamat Pengantin Baru Roslan & Iefa

Selamat Pengantin baru buat anak kak mek, Lan dan isterinya Iefa. Kak mek, my opismate. Dah besauuu anak dia.. Padahal anak-anak opismate aku ni mmg dh besau2, ni makne nyer mereka adalah baya-baya mak kita yerr.. Takkan nak panggil makcik plak kat opis ni, terasa kuang hajoor plak.. Panggil la KAK terasa la mereka mude ckitt.. bodek bodekk bodekk tuu.. =PTgk2 gambo pengantin dulu yerr.. Sekarang ni kalau uolls perasan pasangan pengantin lebih suka kan warna putih tuk baju dorang kan. Putih+merah.. malat0opps! Cantek cantekk.. =PAii rasa kusi itu terlalu besar utk pengantin perempuan, mungkin sbb dia duduk agak b0ngkok kot.. =PAnak kak Mek yang cam pemalu ckitt.. =)Ni pon aku dari kedah terus ke shah alam utk menghadiri kenduri anak kak mek nih. Gegeh pagi2 dh bertolak dari kampung siap berbaju kurung segalaa. Haha! Sampai shah alam cairr make up aii tau.. Masa ni dh tak kose nk make up bagaii, penat sehhhhhhh..

Alhamdulilah, takde sesat kebarat pon.. Yela tak penah2 dari kedah -> shah alam terus. Tawakal je, ikut signboard terus sampai. Rasa vangga kat diri sendiri kerana tak sangka aii seberani ini.. heeeeeeeeeee!! =PUit.. ko nyah main selak2 kain plak.. ke nak tunjuk kasut baruu..??Masa ni berlari ke kereta sbb ujan, alahaii dh la parking jauh.. Tu yang tangan mama ke atas je tu.. =)
Nape adik gitu?? Haha.. taktau nape dia lompat camni.. tapi i like dis pic.. Peace dari mama.. =)
Mama haritu satu hari kembang sesajorrr.."Wawa.. ni mama u ke?? Owhh mudeeee nyerr.."

"Kembang la tuh.. Shuke la tuhhh!! hee" Sakat la mama dalam kete otw nak balik tu kan..

Pappppp.. Cubitan singgah di pehaa.. Perghhh sakittttt kooo.. Laju je tangan dia cubit.. Padahal muke tu tersengih2 suke..

Muehehehheheh!

=P

8 comments:

Lifesaver said...

suka betul adik awak tu wawa

sasha* said...

kazen i last week kawen putih merah gak

ChiLaBaey's said...

Apasal adik Wawa tu, dah macam semut masuk seluar jer.... hehehee.... :)

Anonymous said...

perlu memeriksa:)

UnGu VioLet said...

wah2.. jeling2 manja gitu pengantin erk.. he3..

farish H said...

cntek pgntin pompoan hehe

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

tunggu turn wawa naik pelamin lak...

hehehhehe

Y u Z z 9071 said...

wawa plak planning theme warna apa...

mesti cunn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998