Monday, January 18, 2010

Selamat Pengantin Baru Kak Murni..

Selamat Pengantin Baru buat Kak Murni dan Suami.. =)

Majlis dia ni dah lama, baru nk publish.. Hehhe! Kenduri kak murni pada 16hb lepas, baru terhegeh2 nk update. Yela bile nk buat entry kenduri kawen ni dak taktau nk taip ape. Heee!
Masa ni pon, mama n the geng keje sebenarnya.. Aii pi jemput kat opis, dan pi sekali. Aku kenal kak murni sbb dulu pernah buat part time kat tempat keje mama. Keje kat sana memang paling Syi0kkkk, bestt dan indahh sekali. Walaupon keje dari pagi hingga ke malam terasa penatnya tapi memang enjoyyyy sangat2..

Rindu sgt saat2 itu, jika masa buleh putar kembali aii nk zaman itu, sbb zaman itu zaman kegemilangan ku.. Haha! Opsss.. =P
Kak Dok, taktau nape dorang panggil gitu padahal nama Norsiah, jauh bezakan. Hee! Jumpa balik kawan2 lama, jumpe juga skandal. Haha. Pandang dari jauh aje, malu tuk bertegur sapa. Tak sempat borak panjang n duduk lama, mama dah ajak balik opis sbb org itu kan keje. Heh!

Masa itu, kak D0k bujang lagi. Duluu duluuu kami masing2 sibuk buat rebonding, lawan rambut sape paling lawaaa.. Hohoho!! Aii jadikan kak Dok sbg mentor, sgt rajin berkerja, sgt pandai melaram dan sgt baik hati.. Heee!~
Kalau pi kenduri je tak SAH kalau tak sakit perut, tak cirit birit. Owhh seksa nya..Hahhaha!


2 comments:

sasha* said...

i pn byk cite tak update lg.asyik tunda-tunda je haha

Lifesaver said...

wahh..merah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998