Monday, January 18, 2010

Sakitnyerrr..!!

Owh betis saya amat sakit harini..
Jalan pun agak sukar menyebabkan jalan pun cam hape je.. Huduh gak ghupenya. Haha! Membuatkan harini rasa takmo jalan mana2.. nk d0k je kt kusi opis ni.. Heee!!

Ceritanya begini.. Aku ni sekarang kan semangat nak jogging, pehtu sabtu ahad lepas hujan sesajorr menyebabkan niatku terpaksa dibatalkan..
Ditunda ditunda ditunda akhirnya dah 2 minggu ku tunda..

Nak jadikan cerita, aku pon buat la exercise dalam bilik jerrrrr.. Jogging setempat, macam2 gayak ku buat.. Kuar peluh bebaldi juga yerr.. Hiks!

Tup tup.. Pagi semalam kaki aii ni rasa kejang jerrr.. Aiyooo.! betis ku ni bagai ditarik2 dbagaii dicengkam2.. Betul erk ayat ni?? lantak la janji aku paham. Heee!

Sakitt nyerrrrrrrrrrrr!!

0ucchhhhh!!

Okey! Nk ngadu tu je. k, baii!!

Buleh dukungkan sy tak?? berat sy mungkin sudah turun jadi, mungkin ringan ckit la.. hahahhaha!

9 comments:

Uruchimaru @ kf said...

merangkak ajelah !

sasha* said...

tulah.i kalau tak biasa bersenam sekali buat sakit mak aii mcm apa je huhu

Rashid said...

dukung? maiiiiiii...
adoiii beratnya. berapa kilo ni wawa? ishhhh.. nasib baik badan sy fit.. hhaha. (lama tk gurau ngan wawa..)

*ayu the sun* said...

alah sian.. meh akak dukungkan meh..

ATS SHOPPE - Macam-macam ada!!!

ChiLaBaey's said...

Tu yang nak dengar tu.... Hehehehe... saya buleh dukung.... :p

.Anna. said...

heee tersenyum baca enrty ni.
sebabnye???
saye pun malas nak jogging kat luar, sy buat exercise kat bilik jek!
kekeke. pastu lak exercise 2 minggu skali le gamaknye sebab kejang2 segala lepas satu hari buat exercise sendiri. ngeeee.

hwaiting! :)

Lifesaver said...

erm...saya rasa ini akibat drastic jogging kot :P

SexyCow™ said...

aisey wa.. tak warm up dulu ke?? 2-3 hari lagi tu ok punya...

Shahrul Azry said...

mungkin dah gemuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998