Friday, January 22, 2010

PurpLe = uNGu

Aku baru beli cadar baru tau. Tak penah ada lagi kaler purple, jadi beli la kaler nih. Tapi memang kena kutuk kaw2 dengan abah dan adik lelaki aku.

Macam aku ni kalau mata aku dah suke, orang kata apa pun lantakk korang la kan. Tapi bile orang kutuk2 cam tertanya2 gak.. Ishh.. tak cantekk ker? haha.

Abaii kan yg bersepah tepi tu yerr.. =P
Abah : napa pilih corak ni?? cam kain pelikat abah je??

Uwaaa.. buleh gitu?? Tak kisah la kain pelikat ke kain batik ke akk tetap suke dengan pilihan akokk.. hiks! Bile abh ckp camtuh aii diam je lam malas nk ckp ape2.. =P

Aik : Kak, dh macam wallpaper aku tgk cadar ko.. Tak kreatip langsung..

Ishh.. suke ati aku la.. Ada aku minta komen ko ke aik.. Hahhaha!

Balik keje semalam buleh abah amek bunga mama letak gini kat katil aku, tgk tgk tgkkk kotak one drop perfume mama pun dia letak atas katil aku.. Cis!! Aii baru balik keje, penatt gilerr. tau smlm. Nak gelak ado.. Nak nangis adoo.. Nak marah pun adoo. Hiks!Kebetulan semalam pkai baju batik kaler purple.. Huhh! Bile masuk bilik semua nmpk purple je. Tak tau napa sejak akhir2 ni semua yang aku beli kebanyakkan kaler nih, aku bukan la seorang yang obses dengan kaler tertentu, kaler purple ni mungkin kebetulan sajorrr..

Pstt pstt.. pegang kotak tu cam nk promote je. eyh bukan yer.. takde kena mengena pon taw! =P

8 comments:

ijad said...

cantik blog...

ijad said...

cantik blog...

momguess said...

jgn duliks kata org
janji cantik!!!!
purple + pink = cun woooo

zamdotcom said...

tak sangka kaler pilihan cadar kita sama ^^ haha..
tapi cantik la wawa kaler purple tuh..amat sesuai sekali dgn coraknya ^^

p/s: suka purple sejak lahir

Lifesaver said...

hehehe..bila pose macam tu..nampak semua purple..dari atas sampai bawah

sasha* said...

haha yang i br nk ckp mcm kain pelekat :P

adenium said...

wawa.. nampak lain dari yang lain lah cadar tuh... tak pernah tgk.. walaupun macam kain pelikat.. tapi i berkenan.... :D

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

pepel...I LIKE..!

hehehhe

aper la abah nih..komen tak membina semangat langsung...hahahha

ada ker kata mcm kain pelikat..hihihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998