Wednesday, January 6, 2010

Ikan keli ke ikan haruan?? Haha..

Ikan keli ke ikan haruan ke, aii mmg tak makan yer dua-dua ikan tersebut. Dan tak bape tau yang mana ikan keli dan yang mana ikan haruan itu. Compius jap.. Hehehhe. Agaknyer s0k s0k mak mentua soh beli ikan ni, s0h siang ntah la teman ni retiii, makan pon idak. Heh!!~

Kalau ikan lain takpe, ikan ni sorry.. Tak tau nape rasa geli tibe2.. =PIkan ni sgt liat nak mati, dh siang masih gerak2 lagi.. Masa kat kampung tu dorang bakar kot ikan ni cicah air asam tuk makan tengaharii.. Semua cam tak sabar je nak makan, yang aku ni susah hati je sbb tak makan. Hahhaha!

Sib baik ada lauk utk budak2 yer daging masak kicap.. Buleh laa... Lagi s0dapp.. Hiks!
S0k sok kan mak mentua masak ikan ni, hidang utk menantu dia ni kan. Kooo rasa aku makan ke tak?? Lalallala.. Makan mungkin akan makan, pastu ape yang akan terjadii...?? Tetttt! =P

Jgn salahkan aii erk.. Mama tak penah pon beli n masak ikan ni kat rumah.. Dia makan tapi sama gak kot geli nak siang.. hohohohoo!~

10 comments:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

tak makan ikan keli..
masak aper pun...memang tak masuk dalam tekak...

haihhhh....

sasha* said...

i pun same.geliii.terbayang bukan2 je huhu

miss_edura hanum_bte_haji mISKan said...

ikan keli@haruan@sembilang ke mmg xmkn..
so000 jgn arap suruh siang.geli ngan kulit ikan yg lembik+misai pnjg
if mak msk asam pedas ikan nie sanggup msk mknan lain.wlpun kuah asam pedas mmg cannot go dlm tekak nie

miss_edura hanum_bte_haji mISKan said...

ikan keli@haruan@sembilang ke mmg xmkn..
so000 jgn arap suruh siang.geli ngan kulit ikan yg lembik+misai pnjg
if mak msk asam pedas ikan nie sanggup msk mknan lain.wlpun kuah asam pedas mmg cannot go dlm tekak nie

Lifesaver said...

ikan keli d best!!!!

Naz said...

ikan keli best.. hehehe

nursarah said...

ikan keli best wo! goreng pun sodap! hehe

Rashid said...

i pun same.geliii.tapi time makan ikan tu rasanya setakat 1 ekor yang besar tu abis kot.. hehe.

Cuba bayangkan wawa siang ikan belut.. aiiii rasanya dari pagi sampai malam le ikan belut tu duk gitu. tak terjamah tak tersentuh..

ChiLaBaey's said...

Tidak ku usik kedua2nye... kalau ikan keli nescaya gelilah jawabnye... Tak larat tengok darah dan isi perutnye.... :(

momguess said...

akk mkn tapi kalo goreng garing
akk pon sama idok lah teman tau nak nyiang nyer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998