Tuesday, January 12, 2010

Hassan owh hassann..!!

Tak kira nak gak buat enrty ni khas utk Hassan.. Aii minat dia sekarang, walaupon macam lurus gitu. hahahahha!Ni Semua gara-gara drama "Cinta Balqis". Bagi yang tgk gak cerita ni kan, aii ni sangat la kesian gilerr kat Hassan tu. Punya la baikk, cakap pun lembut je dgn mak nyer tapi sayang terlalu byk halangan dia nk kawen dengan si balqis tuh kan. Tu kira takde jodoh..

Baru dia nak bahagia dengan si balqis, emran plak dh ingat plak. Nyibuk la. Ai tak suke la zamarul hisyam tu taktau nape.. Mungkin sebab dia tak pedulikan si bini dia tu, Mar. Aku dulu tak bape suke kat Memey, bile tgk drama ni alohaiii shian kt dia.. Tp dalam cerita ni la..heee! =)

Tapi, ishhhh.. aku kesian huh dengan si hassan ni. hahhaa!

dh nk bgtau tu je.

sekian, terima kasih!

(+_+)

"Tuhan ku titiskan la Rahmat-Mu yg terAgung...Menerangi kalbu ku.. Cinta suci bersama ke akhir hayatku.. kan ku tunggu.." Lallala.. ntah betui ke tak lirik lagu ni.. huhu!

9 comments:

CikPuanMiera said...

kesian kan? aku lg kesian sbb nengok citer neh xhabes2 lg.. agagaga

Hezesuze said...

hahaha btul2..mmg kesian kt hassan kan...

ada tak mamat camtu di zaman cyber ni?? ekekeke

yg penting senin depan citer balqis ni episod akhir ye....ptg ni haruss tunggu dpn tv...ekeke

atty's said...

siannya hasan..huhuhuh..sakit ati , benci kdg tgk balqis..

momguess said...

akk pon minat kat hassan nii

Lifesaver said...

akak pon tgk cter ni..layannnnnnnn~hahaha

lily lotus said...

biar memey rasa kejap camne abby rasa dulu..laki tak layan dia n as if dia ada pompuan lain..huhu..padan muka

Rashid said...

A'AHHH kasihan hassan..
Saya pun tak tau naper rasa nak tengok je citer cinta balqis tu. Biasanya tak layan sangat citer bersiri.. hehe

Mula-mula tgk kerna balqis. Manja je suara. sedih je manjang. banyak dugaan..
kini timbul kasihan pula kat hassan.. rasanya susahle skrg nak cari laki macam hasan tu. Kalau sy jadi pengarah, saya buatkan balqis milik hassan jua akhirnya (zalim ke?? adoii..)

wawa.. tentu wawa nak cari cam hassan kan wawa. hati baik & tenang je.

sian juga pd mar.. dilema.. dilema..

~uǝǝʇɐɟ ʞıɔ said...

ske jgk hassan if lurus tp baekkk sgtt...cte balqis bez! sedeyh nk hbs daa..btw,..be my follower k!

Cik Wanie said...

tue lah kan,
akk pun kesian kat hassan nie,
kalau akk kan,
dah tentu2 akn kawin ngn hasan tau,
hurm...

senin nie last...

psssttt,
adk jomlah jumpa ramai2 kat kfc,kl sentral,
ahad (24hb jan)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998