Monday, January 11, 2010

Duhai Si Pari-pari

Abah tanye.. "Tadi keluar gi mana??"

Aku.. "Gi times square.. tgk wayang.."

Abah.. "Tgk cite ape??" Peliksss jarang dia tanye aku tgk cite ape..

Aku.. "Tgk cite Duhai Si pari-pari.. Heee.."

Abah.. "Aih.. takde cite lain ke nak tgk.."

Aku.. "Heeeeeee~"

Abah aii kalau cerita melayu ni agak kurang sikit. Pandangan dia terhadap filem melayu ni amatlah negatif sesajorrr.. tapi kadang tu memang ada benarnya.. =P

Aku semua cerita aku layan... Melayu kah? cina kah?? indon kah?? korea kah?? Omputih kah?? Semua layan. Cerita tamil je tak layan.. muehehhehe!

Jadi komen aku utk cerita ini takde la sampai WOW!! takde aar.. silap la kalau cerita melayu ada sebegitu, cume beberapa kerat saje. Cerita "Duhai Si PAri-Pari" ni OK la. Takde la teruk sgt pon, ada gak lawak disitu.. =PShuke plak que belakon lurus bend0l gitu.. Cara berlakon pon agak selumber je tapi kalau dh lurus sgt tiap masa pun cam nyampah gak. Haha! =)

Ok la cerita ni ringan tak berat otak..

Sekian.

7 comments:

Lifesaver said...

hehehe.wawa semua layan erk

Rashid said...

Hai wawa.. pari-pari ku.
Boleh terbangkan saya cam terbangnya pari-pari. Terbang tinggi-tinggi dan jauh.. mencari ketenangan dan kedamaian..

eQbalzack said...

aduh! abg eq tak mungkin akan layan cite2 mcm ni walaupun dapat tiket VVVVVIP...hehe

Shahrul Azry said...

eleh..

ChiLaBaey's said...

Tu lah Wa.... Taknak ajak lagi abahnye... kan dah ditanya mana pergi..... :p

Cik Wanie said...

bagi akk citer nie biasa2 saja,
sbb akk tgk ada satu drama nie pun,
lebih kurang sama saja,
hurm...

akk lebih suka tgk citer mcm "AVATAR",
best sgt2...
lama2 pun x per....

enjoy:)

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

abah wawa nye perangai sama cam suami akak..pendapat dia pon sama..hehe..tp akak layan je citer ni..hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998