Monday, January 11, 2010

Akhirnye dia jogging juga..

Adik perempuan ku akhirnya jogging juga. Selama ni d0k jadi pemerhati dan tukang bawa air tapi mungkin tercabar bile dia lebih berat dariku, baru ada keinginan tuk jogging. Muehehehhehe!Aku taktau napa, lagi aku jogging lagi selera aii makan.. Lagi bertambah berat badan ku ni. Sudah hampir2 mencecah 50kg. Huii tak penah seberat ituu.. Tapi sekarang aku tak bape selesa dengan berat aku sekarang, cepat penat dan tak selesa lah senang cite lagi tang perut..
Dia mmg dari dulu lagi berat dari aku pon, tapi ntah mimpi ape ntah nak plak pi jogging.. Haha! Tapi respect la ngn dia, buleh berlari tanpa henti, wa tak larat woo.. "Kak, ko lari jgn la cakap.. Nanti penat laa.." owh erkk.. heee!~
Owh sekarang dia sudah pulang ke sri iskandar. Tiada lagi teman jogging, adik plak takmo temankan dah aku sekarang, katanya penat. Ciss!! Tapi takpe walaupon takde teman sorang pon buleh, takde masalah pon.. =)
Sekarang sebelum tdo harus wat situp 20 kali.. Penat gilerrr tapi bagus gak terus terlelap sampai pagii.. heeee!! =P

6 comments:

Y u Z z 9071 said...

da lamax kuarkan peluh ni...adus

Lifesaver said...

azam nak kurus..mmg bagus!

syafawani said...

err kalu xsilap tyme nak tido jgn exercise..huhu

adenium said...

jogging dan makan...takper..jgn tak jogging dan makan..hehehe

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

ni klu umah kite dekat ni mmg akka dah temankan ko dik..akak pon takde kawan nk joging2 ni....

ChiLaBaey's said...

Alhamdullillah terbuka juga hatinye untuk berjogging.... mana boleh jadi yer tak bila tengok kaknye dah slim sikit ni.... hehehe.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998