Wednesday, November 25, 2009

Kar0k-Okey @ Wangsa Walk

Wwoooohuuuuuu!! Dah lama gile tak pi karok.. Bile ada orang ajak aku ON aje tanpa sebarang bantahan lagi paksaan, lagi2 nak cube tempat baru kat wangsa walk tu kan.. Minggu lepas aku agak sibuk, tension n dengan ade masalah kat tempat keje kan.. Apoo laeiii pi la terjah sana utk lepaskan geramm.. lallalaa..

Ok2.. Aku pi bersama budak-budak opis.. Jannah, Baie & our bodyguard, azri.. =P

Baie, dia yg plan semua ni sebenarnye..
"kak wawa tempat baru tu bestttttttttt. sound system pun besttt.. lagu pon bykk baruuu.." Bile dh dgr cam gitu tak ke koo berkobar2 nak pi kan.. Hehhee..!

Comel je dak ni.. Kecikk org nyerr.. Dia ni amek gambo byk pejam l0h, pastu dahhh kurang gambo dia. Heee.. alahaii dik nonn.. =)
Jannah.. Dia kalau nyanyi suke berdiri dan suke ketawa cam aku gakk.. Sikit2 ketawa sikit2 ketawa.. Ok ade geng!! Hehehhehehe!Azri, bodyguard kami malam ituu.. Letih la kalau ajak berduet, semua lagu tak tauu. Hahhahaha!! Pastu nyanyi lagu tak penah nak abes, pastu stop.. Lagu lain plak.. =P
Dah excited nak menyanyi tekak ni sakit plak, sore plak cam nak tak nak kuar, rasa cam keringggg je tekak nih.. Potong stim btoii la org dh excited nak tunjuk bakat tapi sakit tekak plak. Heee..!! Takde mo0d huh mau nyanyi.. Malam ini aku jeles tgk budak2 itu menyumbangkan byk lagu dan aku??? hanya beberapa lagu je.. owhh mencikk!! hiks..Baie yang merasmikan dulu.. Lagu ape ntah. Lupee.. Dak kecik ni kelakoo tau, semua lagu dia try.. Yang tak tahan lagu 'aku anak singkong' tu dia nyanyi jgk ok.. Sporting giler budak2 nih.. Akk suke dik!! Pasni kita pi lagi ok.. =P
Azri pemuda yg amat pemalu, agak susah nak amek gambo dia ok.. Dok sorok2.. Dia ni sama cam kak nurul. Hahhahah! Kemain susah mau mintak ijin dia nk tempek dalam blog.. aihhh!! Shusyahhh nyerr..
Nyanyi lagu rossa - wanita yg terpilih, fauziah latiff - teratai layu di tasik madu, Ella - Dua insan bercinta, Shida - Secangkir manu merah (duet dgn baie), Aisyah - syurga di bwh telapak kaki ibu (lagu ni permintaan baie dan jannah.. hehehhee).. Tu je kot lagu aku nyanyi.. yg lain back up jannah je.. =P
Nyanyi lagu syurga di bwh telapak kaki ibu tu separuh je, tak smpai nk nyanyi lagu tu agak tinggi. Sore dah elekk.. Azri tolong sambung kan.. Sila lihat wajah budak2 tu je.. Baie cam nak nangis je. hehehhe!
Kelam kabut aku lari nk nih yerr.. =)Ok cun!! bulehh laa.. =)Jannah, Baie n AKAK wawa.. Heee!! Pasni plan ngn budak2 ni nak pi mandi sungaiii plakk. Yeeehaaa!! Korangg.. akk bwk gi bukit belacan je buleh d0k?? nk tau bukit belacan tu gimana klik entry bukit belacan 1, bukit belacan 2, bukit belacan 3.. hiks! =)
Yey yeyy! s0k aku dh mula cuti.. padahal bukan balik kg pun.. hehhee.. yela mesti nak tulun mama masakk.. yola sgt tu.. kekekke!

Selamat Hari Raya Aidiladha!!
=P


Tuesday, November 24, 2009

Senario The Movie

Biasa la adik aku sorang nii. Selagi aku tak bwk dia pi tgk wayang cite senario the movie yg baru tu, selagi tu dia d0k memekak-mekak kt tepi telinga ni ajak tgk wayang..

Ok sabtu ahad pon cam takde program pape, gi la tgk. Tgk kat galaxy ampang sudaa.. takyah pi jauh2. =)

Sekarang ni nak masuk panggung tu dorang check kalau ada org bwk masuk makanan dari luar. Dah siap ada kotak besar depan tu tuk boh makanan yg beli dari luarrr.. Ramai yg la makcik2 bwk bekalan dari umah kot terpaksa meninggalkan makanan mereka dalam kotak itu.. isk isk isk shiann.. Bwk ape tu macikk..?? =P


Aku ni ada la beli rotiii, kelam kabut simpan dalam hbeg. Sib baik hbeg besoo bleh sumbat makanan. lallalallaa!Ok nak komen cam biasa la kan.. Adik cakap beshhh.. Bagi aku plak bosannn.. Heeee!!1. Lebih byk larik larik dalam hutan ituuu, tau la kena kejar tapiii larikkk sesajorr,dialog sikit aje.
2. Marsha n mazlan ashik gadooo memanjang, kdng2 tak paham dorang ckp ape.
3. Si azlee, wahid dan mazlan tu punya la excited gilerr nak pi holiday. Terlebih excited la plak..
4. Jalan cite yang agak membosankan BAGI AKU LA.. =)

Pi la tgkk ramai2, kalau nk tau bosan ke beshh ekk..
Aku tau dah ape korang nak komen. "Biasa la cite melayu.." kan kan kann..

Selamat Pengantin Baru - Sarah & Epie

Malam Berinai..

Sebenarnya kenduri ini anak kepada kawan mama.. Masa mama ajak malam berinai tu alohaaa punya la malashhh.. Bukan apoo malashh sungguh hendak berbaju kurung. Yela kannn.. Pegi keje tu sah sah baju kurung, baju kebaya, baju kurung, baju kebaya.. Aiyooo.. kalau gi kenduri dh fening nak pakai baju ape dah. Bosan hari hari pakai baju tuuu je kan..

Bile nak beli baju mama dah sound
"dh penuh almari tu pun nak beli lagi.."

Tapi mulutt ni gataii je nak jawab..
"Baju tu baju lama la.. tak cantek dah.." Hahhaha. =P

Aku ada 2 almarii.. Satuu penuhh dengan baju kurung baju kebaya je. Yang satu lagi bajuuu kasual.. LALalalala! Rasa nk buang je baju2 tu sume.. hiks! eyh larik topikk plakk.. heeeeeeeeeeeeeee! sorry2..

Bile mama kate kite pi lambat2 ckitt, ok je sbb mama pon pakai suar aje. Org dh balik baru kami sampeiii.. Baju india.. Heee!!
Baju pengantin perempuan cantek sgt tapi tersorok dengan selendang itu.. =)Baju korea..
Alololoolooo.. yang ni lagi comel. Selalunye aku tgk persalinan hanya pengantin perempuan je tapi pengantin laki pon adooo.. =)Yang ni taktau baju dari negara mane. Hehhehe! Merah dia menyala koooo.. Kak red tentu sukak nih..Tunggu sampai tgh malam ok. Gegeh pengantin ni tukar2 baju ekk.. Mesti penatt sehh.. Walaupon dah tgh malam, taktau nape malam tu aku tak ngnt0k. Kalau tak kol 10 je dh menguapp dh. Mama ajak balik pon..
"Kejap la ma, tunggu dorang abes tukar baju dlu.." hiks!Bersanding, 22hb November 2009..

Hari kenduri tu kan berjam siap koooooooo.. Bukan ape fening nk pakai baju ape, sekali kena marah dengan abah, capaii je baju ape yg sesuaiii utk dipakaii.. hahahhaha!

Tu la sebab-sebab nyer aku kurenggg mau pegi kendurii.. Masalah bajuuu. Tapi bile org kate
"haaa. elok la sgt perangai tu takmo gi kenduri.. esok2 kenduri koo takde sape nak datang baru tauu.." Ayat tu macam buat org takut je kan, tu yg pegi gak.. hahahhaha!

Satu sbb lagi, malashh mau masakkk.. Siap pesan kat adik2.. korang makan byk2 ckit, akk tak masak kat umah harini. Hihihihiihih.. Sengal gilerr...=)Baju ku sempat capaiii.. Kebaya pakai ngan suar.. Tudung kaler hitam.. Pikir balikk.. Ya rabbiii huduhh nyerr bajuu aku. Wakakakkaka! lantakk..Baju pengantin bewarna kuning. Cantek gilerr kuning dia. Sekarang ni kalau tgk pasangan pengantin jarang pilih kaler ini. Pengantin perempuan, cantek.. pengantin lelaki plak emcem. Bagai pinang dibelah dua.. =P

Pstt pstt tapi pengapit pengantin laki tu agak tampan bukan..?? wakakkaka.. mata tak tgk pengantin tp tgk pengapitt.. Muke cam dhani kan kan kan.. =PGambo2 yang ni semua abah yang amek, kalau aku amek kang lain plak gambo aku snap.. Huhuhuu!!

Pas je dorang masuk terus ca alip but.. Hehhehhe! Hujan mula membasahi bumi soo baik balik.. Tak sempat tgk pengantin bersanding..

Selamat Pengantin Baruu!!
Masa mama borak dengan kawan dia tu psl belanje kenduri ni semua.. "Hmm.. pelamin, baju2 ni semua dalam rm6000 gak la kena ade dalam tangan.." Whatttttttttttttttttt?? perghhh.. tu baru pelamin n baju2.. belum masuk catering, khemah.. Alahaiii.. lemah semangat nak kawen.. Kekekkekeke!

Monday, November 23, 2009

Laksa Shack..

Laksa Shack.. Pernah cube d0k??Aku adalah sgt minat gile babaii laksa penang ok.. Ske gilerrrr2. Tapi tak penah lagi try makan kat laksa shack nih.. Tgk cam menarikkk.. nyummyy! Tapi rasanya biasa2 aje, tidak menepati citarasa ku nih.. Tak serasi dengan tekak, tapi bleh la makan..

Sayur yang agak byk, kuah yg cair, byk gilosss isi ikan yang aku penat nak kunyahh dan takde telurr.. Hiks!

Sedap lagi laksa kat pasar malam taman dagang kt ampang tuu.. Huii pakcik tu mmg org utara, laksa dia pon perghhhh sedapp.. Aku bleh hirupp kuah tu smpai licin okk.. Nmpk tak betapa sedapp tuu.. Heeeeeeee!!

Pakcik tu pon dh kenal aku nih "pakcik, laksa dua.. Cam biasa takmo ulam2 takmo sayur2 ok, teloQ wajib.." Kalau takde tel0q cam tak lengkap je laksa tu yerr..=PPi dengan k.nurul.. Biasa la akok nurul ni kan agak susah utk bergamboo.. Tapi aii sgt degil ok nk gak amek gambo dia.. Kekkekeke!

Cubaan 1..
Tgk mata tuu.. cam shauqinaa je, anak dara kak nurul.. Hehhehehe!Cubaan dua..
"Waaaaaaaa.. jgn la waaa.. akk tamoo.." =PCubaan tigaa..
Yeahhh! Akhirnya posing gak utk akuu.. Lallalalla! Camni la akok sayerrrr.. =)
Dalam hati tu mesti hanginnn je.. hiks! Saboo ekk kak..
Katerrr nyerr bloggerr harusss la bergambo kan. Sape yang kuar dengan aii jgn la marah yer kalau aku nk amek gambo korangg.. =)

Mmg kamera 'pink' ni sentiasa adoo dlm hbeg. Usung kehulu ke hili tanpa jemu.. Aktiviti harian ku tak lengkap tanpa kamera.. wahh gituu..!! =P

nk harapkan kamera hp.. hampehh! gambo tak cantekk..

Friday, November 20, 2009

Luahan hati..

Aku sebenarnya dah lama terasa hati dengan seorang hamba Allah ini.. Dari duluuu sampai la sekarang tak pasti kenapa dia selalu buat aku cam takde perasaan.. Yes, dia seorang pegawaii tinggi yg selalu menguji kesabaran ku.. Aku sedar aku ni hanya seorang staf bawahan je..

1 :
Walaupon dia ni pegawaii tinggii tapii duluuuuuuuuuuu suke pinjam kete akuuu okk.. Nak kata tak bagi serba salah plakk.. Ok bagi la pinjam.. Bile dah bagi sekali pinjam, dah selalu plak pinjam kete kancil aku tuuu.. Klu jaga dengan baik takpe ni sampai lingkup brg2 aku dalam kete tu anak2 dia buat.. Ok finee aku saboo lagiii..

Ada satu hari tuu aku lupe isi minyak.. Kira minyak tu ckup2 je tuk aku balik keje kang.. Dia dtg kata nak pinjam kete.. aku bagitau la yg aku lupe isi minyak dia bleh kata "Alahhhh.. nanti sy isi la minyakkk.. pinjam la jap.." bile dh pinjam tuu, dia lupe isi minyakk.. Balik2 tu kasi kunciii dengan duit rm10 ngn cara yg amat menyakitkan hatiii.. "Nahh duit minyak.. sy tak sempat nak isi td.." Perghhh berdesing telinga akuu...

Dalam hati ni rs nk ckp je "wehhhh org tua ingat aku heran sgt ke duit 10 hengget koo niii.." Tapi tak terkeluar pon sbb tetap ada rs hormat dia sbg org yg lebih tua dan seorang pegawai..

2 :
Aku ditugaskan menjadi urusetia conference kat penang tahun lepas kottt. Ada 4 orang yang bertugas. Dia memilih utk amek satu bilik je utk kiteorg.

Masa nak bekpes tu hanya utk 2 org sajeeeeee.. Tak pasal2 aku dan k.yanti takleh masuk sbb utk 2 orang je kan. Dia dengan staf kesayangan dia ni d0k sedap2 makan dalam tu tanpa pedulikkan aku dan k.yanti.. Buat2 tak nampak plak tuu.. Aihh!

Terpaksa la kuar dari hotel tu dan makan kat warung depan hotel.. Dengan keadaan warung yang agak usang tuu, byk giler lalat.. Nak tak nak mmg terpaksa aku bekpes kat sana.. Ingat lagi masa tu makan nasik lemak, kalau koo bukak mulut nganga nak makan cam risau je lalat masuk mulut.. Huii sedih wehh! sambil makan tu mengenang nasib la gakk..

Pastu masa pegi penang tu naik flight sama2.. Bile nak balik tuu dia leh cakap "Awk dengan yanti balik la duluu.. Balik naik bus nanti soh driver hantar kat station bus.. Whatttttttt??? Saboo je laaa okk..

3 :
Aku tau aku ni baya2 anak dia je tapi plsss la hormat kita ni kan.. Dia sibuk kenen2 kan aku dengan sorang mamat nii.. Aku ckup pantang la bile ada orang sibuk2 hal peribadi aku, tak kira la engkoo boss ke hape ke tapi bile dah usik hal peribadi aku ni tak ke kuang hajoorrr namanya.

Aku diam bile dia perli2, aku saboo je.. Satu hari tu dia panggil masuk dalam bilik dia " waa.. budak ni bagusss waaa.. Keje pon bagusss.. Rupa pun bleh tahan.. Koo kawan je la dengan dak nii.. dia betui2 nk kawan dengan kooo waa.." Apa lagii mula la hangin lintar aku naik pala " Pn X, bleh tak pn X tak masuk campur hal peribadi saya.. Anak pn X kan tak kawin lagii.. ape kata kawen kan je dak tu dengan anak pn X. Mesti Pn X tak sabo nk timang cucu kan" Waakkakaa.. bile pikir balik cam terlepas ckp la plak, tapi hati aku puasss gilerr dpt ckp cam tu.. =P

4 :
Yang berlaku semalam.. Aku tak jadi giii johor sebenarnye.. Entry semalam tu aku auto publishh je.. Memang plan nak gerak kol 8.. Entry tu aku dah siapkan seawal pagi dann masa tu sudah tentu aku dh gerak jb kan..

Yerrr aku menumpang je "orng itu" memandangkan dorang pon nak gi jb gak, kete ada kosong jadii sekali jalan je la. Memang mula2 mereka agak keberatan nk tumpangkan, tapi akhirnya mereka setuju.

Bile semalam nak gerak, dapat panggilan dari pegawai tu " waaa.. awk nak gi johor dengan sape nih??" Aikk bleh plak dia tanya kan, padahal dah plan aku akan gi dengan dia.. " Kalau nak gi dengan sy datang kolej 2 sekarang.. kiteorg nak gerak dari sini.." Haaa.. bukan ke semalam ckp nak gerak dari opisss.. yesss dia dh mula buat perangaiii.. "kalau awk nak tumpang dtg cni, sbb sy nak lalu jalan lain.. " ape perasaan korang bile dh plan baik punye, ko tukar2 plak kan..

Last2 aku mintak bos aku call JB kata aku takleh pegi.. Dann akhirnya aku tak pegi disebabkan pegawaii ituu.. Bukan aku takleh pegi sendiri, ok fine aku bleh naik bas tapii kt johor tu nak ulang alik tu tak ke patah kakiii takde transpot.. Nak naangis je aku semalam, tapi sib baik ada kakak2 kat opis ni memahami aku. Hiks! Mama salu pesan "saboo je laa kak, ada la hikmah tuu.." aihhh.. saboo saboo..

5 :
Aku kan dh pkai spec pastu dia bleh kata.. "Aii wa sejak bile ko pkai spec.." Owhh baruu je.. "Memang la kena pakai sbb awk kan mata duitan.." Huhhhhhhhhhhhhhhhhh!! Kuang ajoo tol mulut dia ok.. Kalau aku mata duitan aku dh carik anak tokey balak yg sudi nak kat aku ok. Heeeeeee!!

Ade satu hari tu gigi dia patah kot, biasa la dh tua ni byk yg gugur kan. Heee. Pastu aku ni mmg dari dlu anti dengan dia, dia d0k canang satu opis gigi dia patah.. "tu la Pn X mulut celuparr sgt sbb tu gigi tu patah.." Baik je perli huhh.. Hee.. =P

Tak paham la dengan orang camniiiii.. Yer sy tau awk org yang berpangkat dan berpelajaran tapi jgn la buat org bawahan awkk nii cam takde maruah, hati dan perasaan. Tu belum lagi di terpekik terlolong marah2 aku depan org. Maluuu seyhh!! Meroyannn dia bile dia panggil aku buat2 tak dgr padahal satu opis dgr.. =P

Mencikk sgt2!!

Entry ini adalah luahan hati aku.. Sekadar ingin melepaskan perasaan geram aku yg terbuku sejak sekian lama.Orang kata tak baik simpan2, sib baik ada blog niii.. Hmmm....

Ya Allah.. Kau kurniakan la aku kekuatan utk menghadapi segala ujian mu..

Thursday, November 19, 2009

Otw ke JB..

Sekarang ni daku dalam perjalanan ke johor bahru. Terasa berat hati sbb pelbagai masalah timbul dengan takde transport, masalah penginapan membuatkan sgt malasshhh nk pi sana. Kalau takmo pi, ni adalah tugasan rasmi universiti, nak tak nak mmg kena piiiiii gakk...

Ni pun wat muke tak malu tumpang orang, lant0k la janji sampai. Nak balik lagi satu hal ni taktau nk balik naik ape.. Siapa la yg baik hati mahu tumpangkan daku ekk?? =P

Yerrr, aku kena pegang tanggungjawab itu. Cume aku berdebar-debar, walaupon dah ada pengalaman jadi pengumum nama graduat tapi takuttt tol dengan penyakit 'tersasull' ni. Mmg tak dapat dielakkan.. hiks!!

Gambo kat bwh ni takde kena mengena pon saje je nak tepekk.. Kekekkee! Ada org kata mata aiii cam mata kucing.. Isk3 memandaii je..!! Meeeeiioowww.. =P

Amaran! Sila jgn tenung mata ni lama2.. kang malam takleh tdo teringatkan aku, den tatauuu.. Hahhahha!!

Korang!!! Open table malam s0k menyambut kedatangan ku disana. heeeeeeee!!~

Wednesday, November 18, 2009

2 0 1 2

Grafik = TERBAIK!~

Jalan cerita = MENGARUT. heee!

Pelakon = HERO tak bape nak emcem. HEROIN, tak terserlah pon. Cume ANAK perempuan dorang cute! =P

Takde la memberikan kepuasan yg max pada aku.. Konon nya kisah bumi nak kiamat tapi ada plak yang terselamat kan.. Hebatnya la aih dorang kan. Aku rasa byk tak logik laaa, biasa org hollywood buat cite nak gempakk lebey, dgn menunjukkan kehebatan mereka mencipta sesuatu yang baru.

Tgk takpe, percaya jgn.. lalallaa!!

Aku bagi satu je bleh??

Mula2 masuk panggung dah blurrr.. Yela dah start dh masa masuk tuu, terlambatt ckitttttttt je tu yg tak bape nak paham tuu.. =P

Tuesday, November 17, 2009

Exammm!!

Cuma nak bgtau yang es0k pagi aku exam.. Heee..
Doakan aku LULUS yer..
hiks!

Tadi aku terima berita terkojut.. terkojut la sgt kan.. hee!
Yela dpt surat last minit.. Surat takde pon dapat kat aku, surat orang lain. Sebenarnya mereka mahu kan khidmat aku kah atau tidak?? Cam nak tak nak je soh kan.. Maj0h aar cam gini.. =P

ok, bleh tak lu olang pikir.. soh aku bertugas di johor tu 21hb ini dan sampai sekarang surat tidak dapat lagiiii.. Aku tau ni pon sebab curik curik curikkkk tgk surat orang lain. BLeh gitu kan.. nyesal huh curik curik baca.. kalau tak tau langsung kan lagi bagusss.. Aiyakk..

takmo takmo takmo pikir psl nii..
tumpukan perhatian pada exam dulu..
Aihh susah ati guwee.. Kalau dekat takpe gak..
shuhhh shuhh jgn pikir hal ni buang jauh2..
tumpukan perhatiannnnnnnn CIK wawaaaaaaa!!
Huh tak bleh laa..
=(


Orang k u a t pantry..

Mesyuarat jabatan pada awal tahun tempoh hari, aku dan kak yanti telah dilantik sebagai ketua seksyen kat opis ni utk program 5'S. Setiap staf telah pon diberikan tugas masing2 seperti bilik fail, toilet, bilik cetakk, bilik aktiviti pensyarah, dan sebagainya. Malangnya tiada perubahan.

Soooooooo aku dan kak yanti telah rombak semula tugas yang diberikan dan melantik diri kami sendiri utk bertanggungjawab menjaga pantry. Heee.

Bukan ape uolssss.. Pantry niii tempat kita makan tapiii yang tak beshhh nyer bila ada segelintir manusia-manusia yang tak reti nak kemas semula selepas makan.. Tu yang bengang tahap gaban tuu..

Yang panas telinga dengar kalau staf yang pangkat mak mak kita tu d0k membebel katanya "ada anak dara kt opis ni tapi pemalas bla bla bla blaaa.." Huii makk aku kat umah pun tak membebel gini. Mesti la wa terasa beb sbb aku ni kan anak dara.. Heeeeeeeeeeeeee!!

Bile tiada perubahan tu, aku dan kak yanti plan baeekk punya utk cat dan kemas2 pantry apa yang patut. Sambil dok perli2 gak mak makcik ituuu.. Padahal dorang yang makan tak reti kemas.. Ada plak yg haikkktuihh dalam singkii(opcoz staf lelaki).. Mmg aku takde la nak usik singki tuu. eeiiiiyakk. gelii... hahaha!

Mai mai aku kenalkan orang kuat pantry : Azri, kak yanti dan me.

Pemilihan warna cat = aku & kak yanti..

Azri ni dialah yang paling semangat ok nak cat nii.. Pagi2 buta dah sampai ofis. Baru den nak dtg lambat ckit, dah memekak2 soh dtg awal.. aiyooo!! Br ingat hari minggu nk tdo lama ckitt.. =P
Kak yanti.. dia mempunyai idea yg sgt kreatif! campak je pape kat dia, semua bisa diatur.. =)
Aku mengecat jgk ok.. jgn kata aku ni eksyen konon pegang bendalah tu je. Heeeee!! Gegeh ok kiteorg mengecat ni. Mula2 tu excited la.. walaupon pantry ni sekangkang kera je tapi nak abeskan cat ni berjanggut koo.. Aduihh sgt penat!
Hasilnya..
Klu korang perasan la kan, tempat sabun n mangkuk tu pon kiteorg cat gak. Nasib la sape punya mangkuk tuu.. Cat terlebih lebih, ini la akibatnye. Lallalala... !~Tong sampah juga jadi mangsa.. Warna asal merah, jadik purple.. Lant0kk laa.. =PSettle semua dalam kol 5. Aku n kak yanti yang gegeh abeskan coz si azri ada keje lain. Hari isnin tu cam risau je dorang komplen kan, alhamdulilah semua puji.. Huhh Lega.. Kembang2 idong kena puji.. =P

Kami org kuat pantry sekarang. Azri agak pemalu utk bergamboo.. So pedulik kan dia.. Heeeeeeee!! Peaceeeeee..

Skrng ni dah kemas camni pon adoo org org sepahkan lagii, tak paham aku aihh.. Aiyoo!!




Monday, November 16, 2009

Studio Cafe - Zahid AF2

Nak gak boh nama zahid af2 kan.. Layann aje laa.. =P

Bak kata pepatah rezeki jangan dit0lak, maut jangan dicarik, jodoh tak datang sendiri.. Wahh tertibe menambah plak kann.. Hari tu kan, ada seorang hamba Allah ni yang sgt pemurah ingin belanja kiteorang makan.. Katenya dapat bonus.. Yela tul, den cayoo.. Hee.. Alhamdulilahhh rezekii..

Mula2 plan nak makan kt Cheng Hooo restorant amy search tuu, udah sampai tutup la plak. Hari jumaat buka pada 5.00 ptg sampai ke 11.00 malam yerr.. Ada paham...

Aiyooo br nak rasa makan kt sana kan, tutup la plak, melepas sudaaaa..

Disebabkan Studio Cafe ni dekat dengan cheng hoo soo org yang nak belanje itu mengambil keputusan makan di sini sajorrr.. Tak penah lagi makan sini, first time nih..

Masuk2 je agak terpegun dengan deco didalam cafe ini.. sgt menarik, lain dari yang lain. Yang ujung ade plak stage kecil disitu.. Mungkin ada artis buat show kot malam minggu. Agaknye la, tak tanya la plak.Sebenarnye nak tunjuk stage tu tau, yang berbaju biru itu hanya model tambahan.. =)
Di dinding terdapat gambo yang besoo sgt menarikk.. Opcoz gambo gelpren dia adooo.. =)
Seperti sedia maklum aii ni kan tekak melayuu.. Makanan western agak kurang, tapii chic chop disini mmg S0dappp.. Aku makan sampaii licinn okk.. Taktau la alasan sedap ke atau sbb terlalu lapooo.. Mushro0m sauce pun mabelesss.. Kira korang patut cube.. =PFish n chip tu dihidangkan dengan pinggan yang agak besooo.. Dan ada 2 ketuii ikan disituu.. Tapiiii air agak kurenggggggggggg ckitt l0h. Tak kawww!! tawar gebehh.. hiks!! Milo ais juga menjadi pujaan hatikuuu.. Yelah org nak belanje kan pastu teragak2 nk order air, air pon dh mahal.. aihhh.. =P
Cincau+ sirap+ bandung = ??
Kazira.. Tenung bleh tembus meja.. =PKak Ani & Fiza lagiii.. =)Zira & Fiza lagi lagii dan lagiii.. =)
Dorang tu konon nak senyum cam aku, senyum cam ala-ala susah nk nmpk gigi gitu. ahhaha! Comel ape kan..
Kak Yanti..
m a k a n!!~
Fiza, zira, kak yanti, kak yasmin, kak nurul, wawa, & Kak ani.. Makan tengahari sponsor oleh?? tettt.. Nak mention ke? takot tuan badan marah.. hee!! =PWajah ku terpancar sinar?? sinar ape ek.. muehehehhehe!Ehem ehem.. =)
Nak balik sempat posing jap.. tu pun paksa zira amek.. lalalallaa..Zira senyum.. Comel je!
Kak nurul agak susah utk bergamboo.. Kalau aku snap gambo dia lagii, agaknya kang kena tampoo.. =P
Psst pstt sorry gambo tak ikut turutan.. Malashhh tertibe.. hiks! =P

Gambo lain nnti aku upload kat fb0ok k.. Chaw Chin Chiiii..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998