Tuesday, December 29, 2009

Soalan yang tidak sepatutnya ku dengar..

Lain pertanyaan yg ku risau ditanya, lain plak soalan yang kuorrrr..
aduyaiiii..
Makin susah hatii aii tauu..
Nape soalan tu yang ditanya..??
Nape tak tanye lain??
Nape hangpa tak nampak yang lain??
Nape nampak yg ituu gakk??
Waduh waduhhh waduhhhh??

Aku ni siap dh sediakan dah jawapan tuk soalan yg aku takutkan itu.. Tapi lain plak jadinyer. Ishh!! waa dah ready beb jawapan.. bile org tanye "Akk bile lagi..??"

Tak suke la plakk bile org tegur..

"KAkakk.. nape nampak berisi sekarang??"
"Kak wa.. nmpk tembam la.."
"Nadwa.. koo dh gem0kk laa.."


Tangggggggggggggg.. berdesing telinga ku mendengar nyerrrr.. Heh!
Tapi cover baikk punyerr.. "Alahhhh.. org senang hati camni laa.."
Padahal dalam hati nii aduiii betulll kah berat badan ku dh naik(mmg dh naik pon tp takmo ngaku lagi)?? Besar sgt kah aku sampai depa semua nampak niii??


Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!

Dalam pala hotak ni terus ingat nak diet.. tp mkn bukan main byk lagi... hee!
Terus ingat nk jogging.. tp jogging atas katil je.. =P
Terus ingat nk beli ubat kurus.. tp alahh bukan gem0k sgt pon kan..
Terus ingat beli losyen tuk buang lemak2 yg tidak sepatutnya ada disituu.. tp bukan rajin sgt nk pakai pon..
Hehe!!

soalan itu benar-benar menguris hati kecil ku.. Hahahhaha!
Sengal!!~
Berat ku dh naik sekiloo sehh.. mencik mencik mencikkk!! >_<

Pahal naik plak ni bukan ke aku dh jogging 2 kali haritu.. Sepatutnya mesti dh turun kan.. Lemak ni degill yerrr.. takpe takpe.. aii takkan putus asa u.. Chaiy0kk chaiy0kk.. Heh!

11 comments:

momguess said...

hahahaha
soklan mmg nak kena lempang

Lifesaver said...

biasa je akak tgk..tak gemuk pon

Uruchimaru @ kf said...

senang hati ke takut takut laku ? agagaga.hee =)

farish H said...

ala tgok cik waa slimmm jeee:p

atiqah ismail said...

comel gila budak kucik 2......:D

Wawa_Nadwa said...

momguess :

haha.
tau takpe kak.
mmg rs nk lempang je laju2.
=P

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver:

akk bukan tgk dr dekat kak oi.
klu akk tgk mesti terberanak awl.
heh!
=P

Wawa_Nadwa said...

Uruchimaru @ kf :

ishh..
mane ade..
hahah!
aii mesti laku walaupon gem0k.
yela kot.
ada sapa2 mau kah??
=P

Wawa_Nadwa said...

farish H :

yela..
wawa tempek semua gambo slim je so nmpk la wawa slim.
hahahha.
malu huh nk tempek gambo wawa gem0k.
=P

atty's said...

pertanyaan..yg selalu gak kty dgr..org ckp .kt kty ..huhuuh.tau ar badan ku dah mok

sasha* said...

ala gemuk apa la sgt u tu yang.slim je i tgk hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998