Wednesday, December 2, 2009

Shopping Rayooo..

Bukan shopping baju raya yer, shopping tuk masak lauk raya nanti. Biasa la rendang2 ni wajib. Tak masak byk pon, raya haji sselalunya simple je.. =)

Kalau beli barang-barang basah, biasa nyer kami pi beli kat tesco je.. Best sikit, byk pilihan dan barang basah pon segar2.

Aku suka pilih udang kt sini, besar-besar ok.. Nak pilih pun syi0kkk!! Masak sambal udang petai perghhhhh dapp siot!!

Tapi ramainyer orang jgn cakap la.. kan aii dh bgtau aii cuti awal sbb nk tlg mama masak.. Sekali mama baca blog aku daaa.. siap ckp
"kalau tak tolong mama masak siap la.." hehehhe!!

Carik mana mama?? =PBudak kecik ni mesti ikut, dia pon tolong2 amek kan barang dapur tapi selalunya byk barang dia je dalam troli tu, masa nak bayoo mama terkejut je, bile masa ntah dia amek barang2 tu semua. hiks!

Masa ni rambut dia tuuu rasa nak tarikk2 je. Hahaha.cam kembang,kelakoo jee.. org soh potong takmo, konon nak buat cam rambut tomokk.. eloowww ko ingat rambut tomok tu cantek sgt ke, tomok je perasan rambut dia tu cantek. kekekekke!!Sebenarnya abah tak ikut kiteorg haritu, tapi pandai plak dia carikkk.. =)
Masa tgh beratur, abah ngn mama larik carik barang lain, yola punya la panjangkan kat kaunter tu soo kena la buat gini..
Senyuman anak beranak sgt menawan bukan.. ohohohoho!
Ni senyum sepesen namanya.. =)kalau korang perasan la kan, mama n adik baju hitam. Abah n aii baju kaler coklat.. Anak beranak baju kaler itu je la.. takde baju kaler lain.. Takpe2 org tau ni satu family.. =)
Asal amek gambo ashik bluerr je ekk.. Buat muke geram skittt.. Grrrrrr.. Hiks!
Abah tgk je gelagat anak2 dia.. lallalalllala.. klu mo0d dia baik je ok la, kalau tak mmg dh kena sound dah ni.. eheee!!
Sampai je umah, tak sempat nk rehat terus ke dapur tolong mama masak n potong2 ape yang patut. Salunye kan kalau bab potong2 ni serah je pada ku, kejap je siap.. Masa potong daging mama ajoo la potong daging camne, ikut urat la ape lah.. Memang tak paham angsung, yg aku tau main potong je, lantokk janji siap.. hehe!

Pas je potong2 larik dalam bilik, tido jap. huii penatnye potong2 tadii.. =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998