Tuesday, December 8, 2009

Nak lagu download sendiri la wehh..!!

Aku ada la upload lagu "Menatap matamu - Aril" kat Imeem.com. Pastu takde la plak kuar lagu tu.. Budak2 dah bising komen asal lagu tu tak kuar. Hehhehe...

"Nak lagu nak laguuuuuu nak laguuuuuuuu!!"

Mane la aku tau.. korang bising2 kat situ pun tarak guna. Nak lagu download aar sendiriiii.. hahahhahahha! Gelak jahat tuk korang yg bengang tahap gaban tuu.. =)

*Jika tidak dapat baca komen2 itu sila klik pada gambarajah tuk tumbesaran ekk. Hee!
Nur Haida.. Nama mu sungguh indah dan agak sedap didengar tapi komen mu tak seindah nama mu.. =)
Alah semua yg komen tu budak2 sekolah. Lantak ko lah! Malas aku nak layan budak2 cam korang.. Korang balik umah baca buku lagi baik. hahhahaa. Gelak jahat tuk mereka.. =P

5 comments:

*ayu the sun* said...

budak sekolah ker? patut la.. sgt childish..

Shahrul Azry said...

link dload citer lucah ada tak? =P

[S]itie [B]Um [B]Um said...

hehe

Lifesaver said...

bdk sek mmg suka layan lagu ntah apa2 ntah ni

lily lotus said...

abaikan saja mereka :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998