Thursday, December 10, 2009

MUsim adik-adik sunat.. =)

Haritu aku pi jemput Tok kat rumah maktam di taman melati.. Tok kat sini dh 1 bulan lebih kalau tak silap, dok umah acu jaga anak2 dia, pembantu umah blk kg.. Bile Tok kat KL ni anak2 berebut2 nk amek Tok d0k umah sendiri.

Kesian Tok penat jaga cucu2, dia cume mahu rehat je dan nampak sgt Tok letih tak bermaya..

Rumah acu 1 bulan..
Rumah maktam 3 hari..
dan rumah kami 2 hari aje.. sbb Tok dh tak sabo nak balik kg.. =)

Takpe Tok d0k umah kiteorg rehat puas2 yerr. Biar kiteorg jaga Tok plak ok.. =)Anak-anak maktam baru je lepas sunat, terbaring masing2 bersama kain pelikat mereka.. =)
Si abang, alif dah besar soh pandai jaga diri.. Si adik, Arish plak baru 5 or 6 tahun camtuh sgt lasak, buas sgt sampai terpaksa boh bakul dalam kain pelikat itu. Takut bentan plak kan, tu pon dh nk mula bengkak.. atoiii.. Hhehee..

Arish.. "Kakak, nak tgk yg doc potong tu.. dh baik dah.."

eyhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!! takmo takmo.. akk takotttt..

Arish.. "Alaaa. kak takde apa2 la dah baik dahhhhhhhhhhhhhh.. takde darah dahh.."

Eyhhhhhhhhh jangan jangan.. akk taknak tgkk.. akk ngerii la arish.. eiii!!

Arish.. "Heee ape la akk ni itu pon nak takot.."

hahahha.

Dia seboleh-boleh nak tunjukk ok.. Aii seram u.. kang malam tak buleh tdo kang. hiks!
Bile arish nak buka je kain pelikat tu, kiteorang dulu yang jerittt.. Arghhhhhhhhhhhhhhhhhh.. Wuiiiiiiiiiiiiiiii.. Woiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. Jangannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!

Hehehhee.. =)


14 comments:

Shahrul Azry said...

akak dah potong blom?

Lifesaver said...

nape kakak2 semua menjerit???ehhehehe

*ayu the sun* said...

ahhahahaa.. klaka ok... ehhehe

lily lotus said...

seb baik girl kekecik dah potongkan..hehe

momguess said...

mmg kalo tgk konpem xleh tido...
lalalala

ChiLaBaey's said...

Nasib baik dah lepas dah... hehehe.... :p

nURmALa mAZLan said...

Anak buah akak baru lepas sunat kelmarin..yg kelakar nyer dia cakap kat ibu dia “ibu..kita sayang kat dia..kenapa ibu suruh pak cik tu buang dia..kita dah lama dengan dia” ibu dia tanya siapa, dia tunjuk kat anu dia..wakakakaka~

Wawa_Nadwa said...

Shahrul Azry :

bunguksss.
hahhaha!

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver :

mengerikan.
hahha!

Wawa_Nadwa said...

*ayu the sun* :

kelakar ke kak
hehehe
=P

Wawa_Nadwa said...

momguess :

sbb tu la tak tgk.
waduhh!
hehe

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

sib baik dh selamat.
=P

Wawa_Nadwa said...

nURmALa mAZLan :

hahahhaa.
susah kooo nak jwb.
hahahhaha!
=P

armouris said...

info tentang berkhatan kat sini - Kelebihan Berkhatan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998