Monday, December 7, 2009

Migrain kembali semula!!

Dah lama seh migrain ni tak datang..
Harini bleh sakit plak tibe-tibe..

adakah sbb kek coklat yg baie buat??
Heee.. Takkan la baru mkn bape potong dh sakit.. Ishh tak kot.. Takkan sebab minum milo?? Hari2 minum takde pape kot.. aiyakk!!

Adehhhh!!
Rasa nak hentakk je pala kt dindingggggggggggggggggggg!!

Sakitttttttttttt nyerrrrrrrrrrrrrr!!

10 comments:

ChiLaBaey's said...

Jangan hentak ke dinding nanti dinding pecah, satu hal nak menjawab pulak nanti... Kalau nak hentak ke bantal, lagi best, boleh terus tidur... :)

p/s : Makan ubat, jgn dibiarkan sahaja yer....

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

jangan lupa pi cek kat doc k wawa....

take care...tak mo nakal2....

lain kali makan kek...jangan lupa jemput cik yanie gebu

hehhehehe

Usagi Tsukino said...

agaknyer mlm td mg mlm sakit pale la kot.. mlm td i uuwweekk 2x... rugi jer roti yg i mkn smlm... xmau skt pale cm tu lg..

Shahrul Azry said...

makan la panadol! =P

Rara said...

mkn la ubat.. :D

Rashid said...

ermm .. siannyer. Ni tentu banyak fikir ni wawa. Rileks k.

Sentiasa tenangan fikiran tu. Ambik masa untuk berehat. Kerja ni tak pernah abis. So gunakan masa sebaiknya.

armouris said...

info tentang migrain kat sini - Migrain - Separuh Kepala

a s m said...

mkn ubat

Lifesaver said...

terlampau byk berfikir kot

Cik Wanie said...

jgn lupa mkn ubat ye syg,
take care tau...

~hugs~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998