Thursday, December 31, 2009

Majlis tahlil & Majlis Pertunangan..

Amaran : Siap kasi amaran kooo.. haha! Gambo tuk entry ni byk yerr.. Saje je bagi korang cuci mata sikit erk, jgn muntah ijoo sudaa.. allalallaa!~

Haa.. Satu lagi yg ni kena bagtau awai-awai nnti ade org salah anggap plak.. Ni bukan majlis pertunangan aku taw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heh! Sekian, terima kasih.

ok, sambung balik.. Meh tgk gambo meh.. =)Tak pasti sama tetamu yang nih.. Tapi baik huh kasi bykkkk sgt kek.. Tokey kek n rotii nih.. =)Lauk pauk.. Owh saja mau tunjukkan tangan yang telah diconteng oleh mama.. Org pakai sibuk nak pakai gakk.. =P
Perghh! sibuk tol anak dara ni buat keje.. Isk isk isk! Tetamu yg hadir utk majlis tahlil..
Sebelum majlis pertunangan.. Meh kenal2 dengan sedara mara ku..

Maklong & Acu Nora.. =)Puteri bersama mama nyerr, Misha. =)
Pakcik Yazidi.. Adik mama yang bongsu.. =)Alohlohlohhh! Shuke yer Tok.. =)Mak Jang.. =)Sepupu ku.. Kak Ji & Ain..
Kak Ji sarat mengandung sekarang tunggu hari je kot.. Ain, tahniah utk PMR baru2 ni. Walaupon 5A tu ok la kan.. =)Perghh! Suke gambo nih.. Cantek!!
Bermula sudah majlis pertunangan itu.. Pantun berbalas pantun.. Gurau berbalas senda.. Bincang2 la yerr.. =P
Masa depa soh turun malu2 kucin plak hang nk turun yerr.. Tadi kat atas dalam bilik punya bukan main gelak bagai nak rakk.. Hahha!
Sudah menjadi tunangan org yer kamu.. takmo nakal2 dah.. =)
Tarik aku soh temankan sampai depan.. Gilooo ker koo takmo malu la cam aii plak nk bertunang.. Hanto sampai tangga je sudah.. Heh! Kami berdua dok intai2 dari tangga je.. =PHantaran plak jadi masalah.. Bincang2 kata pihak lagi bagi 3, pihak perempuan balas 5. Sekali pihak laki bwk byk koo. Tak ke kelam kabut tambah lagi hantaran.. Hiks!Peace! Selamat sudah.. Bulan 3 erk kenduri kooo.. InsyaAllah harap2 semua berjalan dengan lancar.. =)Bincang apo laei tu ayahngah uii.. =P
Sesudah majlis.. =)

Dak kecik nih org paling sibuk sekali.. Haha!

Si cilik!~
Mama n Nyanyah!
Sesi bungkus membungkus.. =)
Tukang sibukk.. Hehe! jelir2 lidah plak, pang kanggg!~ =P
Kesian Tok.. org sibuk membungkus makanan Tok baru nak makan.. =)
Sesi cuci mencucii.. =)

Tgkk.. Mak buyung pon buat keje gak ok.. Takde duduk goyang kaki, cover ayuu..
Isk isk iskkk!! Rajinnnn nyerr dak tudung pinkk nii.. Baru aku tau sebenarnye dak ni rajin.. Wakakkaka! Sambil wat keje menceceh je tu.. byk seh gambo ngh cuci2 ni semua depa amikk.. Hiks!
Buat keje tak aman huh.. Orang sibuk snap gambo kiteee.. Tapi sempat senyumm gak tuh.. =)
Lenguh koo d0k mencangkuk gituu.. Alahaii.. ni takleh d0k lama2 nih.. Hahha!Periukk semua kasi org lain plak basuh.. Yang lain semua larik masukk umah.. hehe.. Bijak bijak..!Abg Jan bersama anak lelaki nyerrr.. Haa yang bersinar2 ni suami kak Ji.. Hohohoh!~Depa ni merompak coklat org kat hantaran tu. Hahhaha! Suke-suke je hambik erkk..
Puteri menjadi perhatian pada petang itu. Semua mengadapp dia je..
Mereka adala orang yang bertanggungjawab mengambil gambo-gambo diatas.. Tenkiuuu so muchh yeah! =)Huh Abes gakk.. lambat update harini sbb lama giler nak upload gamboo. Hehhee! Byk giler gambo semua cantik2, rasa nak masuk semua je dalam blog ni.. Aihh! =P


4 comments:

sasha* said...

i suka gmbr u tgh basuh pinggan pastu ada bunga tu :)

Lifesaver said...

meriahnya wawa

momguess said...

gambar cantik2

ChiLaBaey's said...

Amboi rajin sungguh dak ayu pengarang jantung ni menolong.... Tinggi saham ni.... hehehe.... :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998