Thursday, December 31, 2009

Happy New Year 2010!!

Tiap-tiap tahun mesti ada AZAM baru, begitu juga dengan aku. Alhamdulilah, azam aku tahun 2009 kebanyakannya sudah tercapai..

Kereta baru..
Tidak pernah terfikir dan terlintas pon nak tukar kereta baru sebenarnya. Mungkin sudah letih dan bosan sbb kena keluarkan begitu banyak duit utk servis si BIRU. Macam2 masalah kena servis dan akhirnya telah membuat keputusan utk amek juga yg baru. dan sekarang aku memiliki si PUTEH.. =)

Kerjaya.. Keje plak utk tahun 2009 ni agak kelam kabut. Byk benda kena belajar, keje juga makin mencabar dan AZAM 2009 kan keje keje keje.. Jadi semakin byk keje, walaupon byk keje aku semakin seronok dengan keje yang baru ni.. =)

Jawatan tetap..
Seperti sedia maklum, aku kan telah diserapkan ke jawatan tetap jadi tahun 2009 dah gi BTN.. Memang bestt gilerrr dpt gi BTN ni dan disebab gi BTN ni la aii dh daftar. hohoohohoho! Lawak.. terus kantoii huh.. =P Exam perkhidmatan pon dh amek gak, tapi sayangnya paper II buleh plak gagal.. Dah amek lagi sekali hanya tunggu result je, harap2 lulus.. =P

Blogger.. Aku tak sangka bila menceburkan diri dalam bidang ini, bidang tu.. ahhaha tak buleh blah.. Aku kenal ramai kawan baruu, hanya melalui BLOG.. Dapat jumpe dorang, lepak2 sekali dan menjadi rapat hingga ke hari ini. =)

Cinta.. Jeng jeng jengg! haha.. no komen.. =P

dan akhir sekali utk 2009.. semua berjalan dengan lancar dan baik2 sahaja. Dugaan cabaran tu biasa la, tak meriah la kehidupan kalau nak ok je memanjang kan.. hee!

Tahun ni takda AZAM 2010 kot.. buleh gitu.. hehehe. Cume mengharapkan 2010 ini, kehidupan aku berubah menjadi lebih baik baik baikk dan pastinya transfomasi akan berlaku.. y0la tuh,
jgn la cayoo.. ahhaha!

Selamat Tahun Baru uollss!!


13 comments:

ChiLaBaey's said...

To: Wawa_Nadwa...

Selamat Tahun Baru 2010, semoga azam tahun baru ni akan sukses hendaknye.... Apa2 pun senyum selalu macam selalu.... :)

ChiLaBaey's said...

To: Wawa_Nadwa...

Selamat Tahun Baru 2010, semoga azam tahun baru ni akan sukses hendaknye.... Apa2 pun senyum selalu macam selalu.... :)

sasha* said...

happy new year yang.i pun happy dpt kenal u and bloggers lain even tak pnh jumpa pun kan

*ayu the sun* said...

happy 2010 wawa..
nice knowing u and akak doakan yg terbaik untuk wawa for ye 2010.

*hugs*

VISIT ATS-SHOPPE ~ Click here for a lot of products out for grab!

ciK LyndaWawa igUana said...

selamat tahun baru kembar ku..hehehe

Syima Syaz said...

Selamat Tahun Baru Wawa...

Semoga tahun ni akan jadi tahun yang lebih baik utk wawa..

eQbalzack said...

hepi new year wawa...maintain ayu k...hehe

Zyma Saad said...

Salam Wawa....

Apa khabar? Lama sungguh Akak tak singgah ke sini.

Selamat Tahun Baru ye,Dear!!!
All the best....

;)

kathy jem said...

hai wawa..selamat tahun baru.. :)

UnGu VioLet said...

HAPPY NEW YEAR SIS!!

moga tahun ini akan lebih memberikan sinar dan rahmat dalam melayari kehidupan ini.. moga terus berjaya.. Ameen..

may all ur dream will come true!!

★Dakjaat™ ☆ said...

sayang.. btn tak wajib... wakakakakakakakakakakkaa!

Anonymous said...

wawa,hepy new year

Sue_besut

Lifesaver said...

kenapa tang cint atu jeng3?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998