Tuesday, November 24, 2009

Selamat Pengantin Baru - Sarah & Epie

Malam Berinai..

Sebenarnya kenduri ini anak kepada kawan mama.. Masa mama ajak malam berinai tu alohaaa punya la malashhh.. Bukan apoo malashh sungguh hendak berbaju kurung. Yela kannn.. Pegi keje tu sah sah baju kurung, baju kebaya, baju kurung, baju kebaya.. Aiyooo.. kalau gi kenduri dh fening nak pakai baju ape dah. Bosan hari hari pakai baju tuuu je kan..

Bile nak beli baju mama dah sound
"dh penuh almari tu pun nak beli lagi.."

Tapi mulutt ni gataii je nak jawab..
"Baju tu baju lama la.. tak cantek dah.." Hahhaha. =P

Aku ada 2 almarii.. Satuu penuhh dengan baju kurung baju kebaya je. Yang satu lagi bajuuu kasual.. LALalalala! Rasa nk buang je baju2 tu sume.. hiks! eyh larik topikk plakk.. heeeeeeeeeeeeeee! sorry2..

Bile mama kate kite pi lambat2 ckitt, ok je sbb mama pon pakai suar aje. Org dh balik baru kami sampeiii.. Baju india.. Heee!!
Baju pengantin perempuan cantek sgt tapi tersorok dengan selendang itu.. =)Baju korea..
Alololoolooo.. yang ni lagi comel. Selalunye aku tgk persalinan hanya pengantin perempuan je tapi pengantin laki pon adooo.. =)Yang ni taktau baju dari negara mane. Hehhehe! Merah dia menyala koooo.. Kak red tentu sukak nih..Tunggu sampai tgh malam ok. Gegeh pengantin ni tukar2 baju ekk.. Mesti penatt sehh.. Walaupon dah tgh malam, taktau nape malam tu aku tak ngnt0k. Kalau tak kol 10 je dh menguapp dh. Mama ajak balik pon..
"Kejap la ma, tunggu dorang abes tukar baju dlu.." hiks!Bersanding, 22hb November 2009..

Hari kenduri tu kan berjam siap koooooooo.. Bukan ape fening nk pakai baju ape, sekali kena marah dengan abah, capaii je baju ape yg sesuaiii utk dipakaii.. hahahhaha!

Tu la sebab-sebab nyer aku kurenggg mau pegi kendurii.. Masalah bajuuu. Tapi bile org kate
"haaa. elok la sgt perangai tu takmo gi kenduri.. esok2 kenduri koo takde sape nak datang baru tauu.." Ayat tu macam buat org takut je kan, tu yg pegi gak.. hahahhaha!

Satu sbb lagi, malashh mau masakkk.. Siap pesan kat adik2.. korang makan byk2 ckit, akk tak masak kat umah harini. Hihihihiihih.. Sengal gilerr...=)Baju ku sempat capaiii.. Kebaya pakai ngan suar.. Tudung kaler hitam.. Pikir balikk.. Ya rabbiii huduhh nyerr bajuu aku. Wakakakkaka! lantakk..Baju pengantin bewarna kuning. Cantek gilerr kuning dia. Sekarang ni kalau tgk pasangan pengantin jarang pilih kaler ini. Pengantin perempuan, cantek.. pengantin lelaki plak emcem. Bagai pinang dibelah dua.. =P

Pstt pstt tapi pengapit pengantin laki tu agak tampan bukan..?? wakakkaka.. mata tak tgk pengantin tp tgk pengapitt.. Muke cam dhani kan kan kan.. =PGambo2 yang ni semua abah yang amek, kalau aku amek kang lain plak gambo aku snap.. Huhuhuu!!

Pas je dorang masuk terus ca alip but.. Hehhehhe! Hujan mula membasahi bumi soo baik balik.. Tak sempat tgk pengantin bersanding..

Selamat Pengantin Baruu!!
Masa mama borak dengan kawan dia tu psl belanje kenduri ni semua.. "Hmm.. pelamin, baju2 ni semua dalam rm6000 gak la kena ade dalam tangan.." Whatttttttttttttttttt?? perghhh.. tu baru pelamin n baju2.. belum masuk catering, khemah.. Alahaiii.. lemah semangat nak kawen.. Kekekkekeke!

3 comments:

Lifesaver said...

mmg grand la

farish H said...

wawa bile lak ahhahaa

bars said...

adoi slack gile la..
kebaya dh ketat cantik dah tapi u pakai inner hitam tu kt dalam
slack gile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998